跳至主要內容

預慶母親節(二) ~ 8 1/2 Otto e Mezzo BOMBANA

此文面世之時, 正是母親節正日, 先祝天下媽媽母親節快樂!! 
而昨日, 老公與我未出世的阿B, 雖然失落於Grand Hyatt Steakhouse
但就改中環2星店---8 1/2 Otto e Mezzo BOMBANA食lunch, 一樣開心! 


這間餐廳是由前Toscana大廚Umberto Bombana, 新開即獲米芝蓮2星, 好勁!! 而裡面無論環境, 格調與氣派都與5星酒店無異~ 服務仲一等一地好添! 


是日被安排就坐window seat~ 窗外風光really nice!! 




這裡lunch劃一$350 for 2 course, 不包咖啡/茶, 甜品亦要另外收費~
先來麵包籃, 每款都唔錯, 最好食係蕃茄foccia, 真係用上原粒車厘茄! 
後來侍者又自動re-fill了多一籃, 超滿足!!


Artichoke Soup, with mint and pecorino cheese
湯味鮮甜, 配上香濃芝士, 幾美味的~~~


Prime cold cuts from 'cinta senese', Tuscan black pork, mixed salad
非常值得推介的頭盤, 由多款凍肉/火腿+精緻沙律而成


沙律面層有件晶瑩的多士, 睇真係一件肥豬肉蓋著多士!! 
由於食感爽口, 唔令人抗拒喎~ 底下沙律菜爽口微甜, 是凍肉/火腰的好配搭~


我只認得中間靠上係salami.. 其他的真係so sorry...
不過真係每一款都咸香有致, 好好食!! 


主菜時間, 我要了Roast Black Cod, black olive, tomato confit, iberico ham, extra virgin olive oil and lemon dressing


這鱈魚稍嫌外層未夠脆口~ 但肉質真係鮮嫩無比, 配上檸檬橄欖油汁, 及超香的橄欖蓉+茄乾, 相當好食! 


老公食Lamb Medallion and Lamb Shank, whipped potato, parsley taleggio sauce


多年前在Toscana食過超出色的美味之作, 今次重溫這份羊都唔錯~ 肉質超柔嫩又香口, yummy!!  其實伴碟的薯蓉都好香滑美味! 


甜品時間, 加$70點了一份午市甜品, 另加一份散叫Coffee Trio ($110)~


午餐甜品--Hazelnut and Lemon Parfait ($70), 唔太食到檸檬味, 但香滑朱古力加上榛子甜香味, 幾吸引的! 


個parfait會跟Praline ice cream, crispy waffle同上, 杯中雪糕超滑超好食囉, 底下仲有香甜榛蓉, 好味!!  頂層waffle就唔太特別~


Coffee Trio ($110), 由tiramisu, warm coffee tart, crunchy coffee ice cream組成美味三重奏, 是款非常值得追加的甜品!! 


Tiramisu的mascarpone香滑柔美, 最特別是底層混入咖啡jelly, 味道特濃!


crunchy coffee ice cream是由香滑咖啡雪糕, 配上脆粒而成, 都好味!  
而最impressive要數這個warm coffee tart, 雖然唔太warm, 但薄薄朱古力層下, 是極端香濃柔滑的咖啡custard, 滋味無比動人, 加上薄脆的撻身, 真係好好食呀!! 


好難得連老公都大讚依度的甜品好得, 值得加錢品嚐呢! 
最後仲有以朱古力為主的Petit fours~ 好鍾意d朱古力脆粒, 幾好食架~


而且好難得, 是日老公都出動大機影相~ 下面貼出部份作品啦!







之後仲有睇戲+睇展覽的時間 (客後再記).. 好滿足的一日, 多謝老公呀! 

留言

此網誌的熱門文章

天佑烏克蘭 Stand with Ukraine

本想如常分享移加點滴,但2022年2月24日正式開啟的俄烏戰事,實在令人揪心!忍不住要在小小空間,記錄一下這一週多的所見所聞及所思所想。 Source: NBC News 甜魔媽媽明白並了解,每個國家、民族,甚至每個個體都有不同立場、政見及想法,但戰爭不同於一般外交手段,中間 必然牽涉殺戮及傷害 ,當中又無可避免會禍及無辜平民及婦孺。所以作為一個有同理心的正常人,我絕對 反對戰爭 ,而俄烏戰事一開始,甜魔媽媽就心痛不己;事實上,網上也到處都流傳著烏克蘭非軍事區被炮轟,百姓面對生離死別的催淚畫面。

快樂週五:十週年錫婚之旅預告 + 美國簽證心得分享

Happy Friday,急不及待分享今早美國簽證面試成功的好消息,數個月後的十週年錫婚之旅,就此敲定會去美加啦!不得不說,美國簽證還真是超麻煩又難搞,所以今篇也分享一下個人心得~ 先講講為什麼會想去美加。九週年的歐洲遊無疑十分開心,但再去最快也要2020年,始終去歐洲要計劃太多東西,十週年本來想去輕鬆的陽光海灘遊,其中斐濟是最大的目標。不過斐濟位於南半球,7-8月去會有點冷,未必能下水;所以又想過再去印尼  峇厘島 ;但期待度當然就差一截啦... 後來甜魔媽媽在去年的 Langham x Cordis 聖誕派對  中,幸運獲得 Langham New York 三晚套房住宿 + 雙人早餐 + 雙人Spa + 雙人米芝蓮晚餐,才開始研究這個從未想過會踏足的北美洲。

久違了的元朗食記-雞地篇:覓食家 + 百份百 + Mr. Chef + Darci by Aldou...

Happy Friday,繼續分享元朗本區食記,但雞地在那裡?其實是指元朗段以南、鳳翔路以東、元朗公路以西、下攸田村以北的地段,由於曾是元朗墟買賣雞鴨等家禽的市場,故有「雞地」之篇,很多街道都以「鳳X街/路」取名!甜魔家正正位處這區,所以常在這帶出沒搵食,下面介紹的餐廳,很多都是吃了十數次,甚至過百次的街坊店了~