跳至主要內容

重慶探親之旅Day 2

來到重慶首晚, 媽媽已發現衰佬執漏了相機的叉電.....  於是之後數日影得超忍手, 不過其實之後幾日天氣都麻麻, 加上重慶本來就長期煙霧 (太多建築!), 都無心機影啦~~





今次一家三口都帶了自家枕頭返去, 我同老公其實訓得幾OK, 不過Matthew仔就每日都好早起身... 結果每日去到9點幾又好鬼眼訓, 依張就係佢食完早餐扭眼訓的衰樣!!

講起上黎, 我地住的酒店早餐buffet款式唔少, 連小菜如麻婆豆腐都有, 又有即煮的擔擔麵同紅油抄手, 不過味道梗係同街頭的無得比啦! 所以每日餵飽Matthew後, 我地會另外出去食~~


Day 2的上午, 去祖屋玩了一陣, 之後就去重慶最有名的朝天門廣場~~~ 依個廣場可以睇到較清的嘉陵江, 及與較黃的長江交匯點, 而由重慶開始往後下游一帶如武漢, 就冇左嘉陵江喇~~

(按: 是日天暗有雨, 想睇較清的景色可按引用睇媽媽3年前的舊blog )



帶老公同Matthew睇景用了都唔知有無一分鐘, 之後兩父子就o係遼闊的廣場奔跑追逐啦~~~



講真自從再度懷孕後, 媽媽可以同Matthew玩的時間少左好多.. 見佢地咁開心, 媽媽都好安慰!! 


Matthew特別鍾意中間圓形蓋, 上去又落去左N多次, 幾乎唔肯走丫............

直到見人放風箏, 好奇豬又八卦「卜」過去睇啦~~~ 


等Matthew仔大D, 爸媽一定會帶你教你放風箏!!! 


之後見到人地小朋友有個colorful的喜羊羊氣球, 衰豬又霸住唔放, 唔肯還!! 最後強行拉走....

是日中午去了日月光商場的小濱樓食精品川菜~~


小濱樓主打懷舊風, 店內一切佈置都好有心思, 如果唔係怕冇電我一定怒影呀!!! 


  

餐廳有BB椅, 相當之方便, 是日為食豬都食到好盡興, 兼夾成地都係飯!!! 



我覺得好夠酸的酸梅汁, 超like, 但表妹話中間加了山楂, 孕婦唔可以多飲.... 



前菜兩味, 先係豆乾, 味道幾豐富的~~~



紅油鴨肉, 唔係好辣的, 反而帶點鮮味~~~



婆婆超like的涼拌麻醬茄子, 都唔錯的~~~



宮保雞丁~~~

小炒回鍋肉~~~
 

其實當日主角係依兜毛血旺, 老公飲到超辣超爽呢!!!!



都要了個青菜來中和一下~~~

大家或者都會好奇, 四川菜咁辣, 邊可以o岩BB食? 好在個邊好興蕃茄雞蛋湯, 當日亦點了一份, 俾D蕃茄同雞蛋Matthew撈白飯食, 已經好味又營養豐富啦~~~~ 

其實相比小菜, 我更加鍾意重慶的小吃同麵點, 所以表妹一口氣又點了四碗擔擔麵 (有肉醬/無肉醬各二)!! 成品精緻, 味道亦好過香港/深圳店多多聲, 但論風味卻不及街頭的小店呢~~

紅油抄手亦係我的至愛, 是日也點了一份, 我獨力包辦兩隻!!

仲有過橋抄手, 今次用的係牛肉餡做的抄手, 吃時再點以辣油, 都唔錯~~



又點了兩籠小籠包, 依味就去上海食正好多啦~~~


最後甜點有南瓜酥, 都唔錯呢~~~



仲有我係湯圓怪, 最後仲食了酒釀湯圓, 以及擂沙湯圓各一, 好滿足好飽丫!! 



食飽飽, 又出發去磁器口帶老公開下眼界~~~

依一帶甚有古城風味, 好吸引呢~~~


不過其實去到內街, 就會變得非常商業化, 感覺好唔同的~~~


入去逛逛啦~~~


成條街都係賣紀念品、手信等, 今次無乜點影, 只影了一個得意的雕像~~~



雖然好飽, 但事事新奇的老公乜都想食想試, 首先食了陳麻花~~ (真係幾麻的)


雖然天氣陰陰涼涼, 又忍唔住去買了涼粉來吃~~~



後方就係重慶的「佐料」~~ 咁豐富, 所以出品的味道比香港/深圳店贏十條街架!!

有人出力去打糍粑~~~~ 我幾年前試過, 真係唔係易的!!!


又買了件甜糍粑來吃, 熱熱暖暖的唔錯架~~~


仲買了酸梅湯同龍酥糖, 不過後者非常唔好食呢.....



有無覺得我地行得好輕鬆? 冇錯, 因為Matthew仔訓左呢, 有老人家幫手推住車, 我同老公真係覺得超relax!!! 而今趟除了食食食, 都有實質的收穫, 就係Matthew仔同妹妹的字畫~~~
 


師傅好犀利, 一個簡單的郭字俾佢拆解到好似一坐城咁, 令人非常佩服呢!! 


以下就係Matthew仔同妹妹的字畫了, 大家睇唔睇得明呢? (其實妹妹個名只係暫定咋... 不過寫左好似又更firm想用了~~)


我地玩到4點左右, 就折返祖屋啦, 始終今次唔係黎玩, 都想抽多D時間陪太婆呢~~~

好動豬一醒來, 又爬上表弟的床仔玩啦, 仲戴埋人地頂帽添, 真係頂佢唔順呀! 



晚餐係由舅父同阿姨炮製的川味家常宴, 其實水準唔比出街食差, 我同老公食到lam lam脷!! 


就係咁, 旅程第2日又過去了~~~ 預告一下, 翌日會有個相對較長的long trip呢! 

留言

此網誌的熱門文章

天佑烏克蘭 Stand with Ukraine

本想如常分享移加點滴,但2022年2月24日正式開啟的俄烏戰事,實在令人揪心!忍不住要在小小空間,記錄一下這一週多的所見所聞及所思所想。 Source: NBC News 甜魔媽媽明白並了解,每個國家、民族,甚至每個個體都有不同立場、政見及想法,但戰爭不同於一般外交手段,中間 必然牽涉殺戮及傷害 ,當中又無可避免會禍及無辜平民及婦孺。所以作為一個有同理心的正常人,我絕對 反對戰爭 ,而俄烏戰事一開始,甜魔媽媽就心痛不己;事實上,網上也到處都流傳著烏克蘭非軍事區被炮轟,百姓面對生離死別的催淚畫面。

快樂週五:十週年錫婚之旅預告 + 美國簽證心得分享

Happy Friday,急不及待分享今早美國簽證面試成功的好消息,數個月後的十週年錫婚之旅,就此敲定會去美加啦!不得不說,美國簽證還真是超麻煩又難搞,所以今篇也分享一下個人心得~ 先講講為什麼會想去美加。九週年的歐洲遊無疑十分開心,但再去最快也要2020年,始終去歐洲要計劃太多東西,十週年本來想去輕鬆的陽光海灘遊,其中斐濟是最大的目標。不過斐濟位於南半球,7-8月去會有點冷,未必能下水;所以又想過再去印尼  峇厘島 ;但期待度當然就差一截啦... 後來甜魔媽媽在去年的 Langham x Cordis 聖誕派對  中,幸運獲得 Langham New York 三晚套房住宿 + 雙人早餐 + 雙人Spa + 雙人米芝蓮晚餐,才開始研究這個從未想過會踏足的北美洲。

久違了的元朗食記-雞地篇:覓食家 + 百份百 + Mr. Chef + Darci by Aldou...

Happy Friday,繼續分享元朗本區食記,但雞地在那裡?其實是指元朗段以南、鳳翔路以東、元朗公路以西、下攸田村以北的地段,由於曾是元朗墟買賣雞鴨等家禽的市場,故有「雞地」之篇,很多街道都以「鳳X街/路」取名!甜魔家正正位處這區,所以常在這帶出沒搵食,下面介紹的餐廳,很多都是吃了十數次,甚至過百次的街坊店了~