跳至主要內容

新春關西之旅day 3 ~ 大阪梅田 + 京都 : 鴨川、祗園、白川

都知大家等得好心急啦, 好的, 跟住落黎一連三日, 一次過介紹Day 3 - 5的行程啦!! 


首先show下每朝的元氣早餐, 好鍾意日本有500ML的盒仔奶, 每日一盒, 好適合一家三口一齊飲!! 而用的麵粉靚關係, 求其一件白面包配牛奶, 已經既美味又營養! 

 
依一日我地決定去京都食綠茶甜品 (哈哈, 媽媽始終都係為食~~), 今次真係要搭JR啦!
雖然難波都有JR站, 不過酒店職員建議我地先搭御筋堂線去梅田, 再經o個度轉去大阪JR站搭

都好o既, 一於去梅田見識下啦! (如果心齋橋係油尖旺, 梅田就類似中環~銅鑼灣一帶)


我地始終都係為食o既, 去到梅田站的地下街, 見有一間頗有風味的串處, 又忍唔住走去食~~ 


咁樣立食法, 實在好有風味呀~~~



簡單的menu, 由於我地只識得牛串同豚玉依個漢字組合, 就點了依2款串物~~


牛串故名思義就係牛肉串啦, 豚玉原來係豬肉丸子, 兩款都係炸的 (大阪好似好興依D炸的串物店, 反而串燒店好少見), 兩者本身肉質唔差, 但好失望係凍的... 



差不多行到去大阪JR站, 又俾太丸吸引了, 上了去樓上的Uniqlo掃貨~~~


其實事緣係Matthew仔著左兩件褸, 暖就暖夠哂暖, 不過都幾「亞定」, 坐得唔舒服呀~~
所以見到Uniqlo童裝薄身羽絨褸特價只賣¥1990, 馬上即買! 爸爸唔抵得, 自己都買多件呀 


當日的戰利品都唔少, 好在有架大車.. 行下行下又到lunch time, 我地決定o係梅田大丸的樓上餐廳食埋lunch再出發了~~ 揀了依間U-Don Daining黎開餐, 雖然唔係特別好食, 但D野食好o岩BB! 
 


我地坐和式的座位, 有風味得黎又唔會好唔舒服~~~


有套好靚的BB餐具, Matthew仔梗係好開心啦~~~


為食豬知道自己有好野食, 開心與奮到呢~~~ 



先黎熱茶, 依個BB唔o岩飲~~~



食物到啦!! 首先係爸爸的鰻魚飯+湯烏冬定食 (¥1280), 份鰻魚飯其實好普通, 但同上的甜蛋, 仲有清湯烏冬都超適合BB食呢! Matthew仔食到津津有味~~


媽媽點了親子丼+湯烏冬定食 (¥980), 又香又滑又嫩的蛋更加o岩BB食, 講真佢真係煮得幾有質素架! 份量又唔小, 我地食唔哂的湯烏冬都用保溫壺 (BB去旅行必帶) 裝起, 留起遲D再俾Matthew食!


之後出發去京都啦! 搭JR有度唔好, 就係D站離景點比較遠, 旅遊書教我地要再轉巴士....
但帶BB車上巴士好論盡喎, 睇完地圖覺得2km的路都行得過, 我地決定自己行去祗園~~

o係街下見到一截假的櫻花... 其實係做乜東東呢? 


其實行過去都蝕唔哂架, 因為沿路都有唔少景點~~ 行左大概5分鐘, 就有東本願寺~~


覺得依棵松樹好靚好靚!!




爸爸的靚相


Matthew訓了, 媽媽好難得黎張留影先~~


日頭唔可以講人, 一講Matthew就醒了, 快D加返頸巾!!


食飽又訓飽的Matthew仔超級好心情呢~~~



繼續行~~~

行了冇耐, 又有另一景點---涉成園~~~ 不過佢要收費參觀的, 我地梗係唔show佢啦!



其實京都沿路一帶都好有古都風味呀~~~




依D建築旅遊書冇講, 應該唔算係景點, 不過都好古舊有風味架~~



慢慢邊行邊影了約20分鐘, 我地來到鴨川河, 不過冬天冇乜水唔好睇啦~~


反而同爛玩豬玩仲開心~~~
 


已經好接近京都兩大景點----清水同祗園, 接著我地要面臨2選1的抉擇啦!
由於清水個邊好多梯級, 考慮一陣我地決定放棄世界文化遺產靚相, 只逛祗園算啦~~

再行一陣, 就去到六波羅蜜寺, 已經離祗園好近啦!



路邊的小巷小店亦越黎越有風味了, 令人好神往呀~~~



正式進入祗園範圍, 首先見到両足院~~



沿路開始見到好多和服女子經過~~~


建仁寺~~~

 


再向前行就係花見小路, 成條街都好有風味, 不過由於有車行駛, 我地影唔得好多相咋!
 

同埋有少少失望係見唔到藝妓囉~~~


唔少店外都有依個笑門... 其實點解呢?


 
逛完花見小路, 一心要去祗園的都路里朝聖啦! 但原來間野要上樓梯, 而且人龍仲由樓下排到樓下添.... 


結果改去另一間少好多人的月ヶ瀬, 感覺都好唔錯呀~~



至少可以BB車直入, 唔駛抬樓梯!! 


充滿和風的裝修與佈置~~~




小店只得2-3成滿, 我地可以揀坐和式坐墊呀~~~


爸爸好少上鏡, 今日黎張特寫先~~~



一來先點了兩份甜品~~~


依個係媽媽至愛的抹茶白玉しるこ (¥950), 濃郁清幽的抹茶湯比Nana's的甜多了, 不過仍然很得媽媽歡心, 中間的白玉丸子軟滑可口, 很滿足! 嫌太甜的, 還可以吃旁邊的漬菜啊! 

另一個甜品是亀山 (¥950), 哈哈, 到底係咩呢??



原來係紅豆年糕啊!! 店方用上丹波大納的紅豆, 大大粒超飽滿勁香甜, 非甜魔應該頂唔住, 媽媽都要邊食邊飲茶; 但要讚同上的年糕真係超煙韌好好食, 整個組合都係like啊! 


意猶未盡, 追加多份抹茶とお菓子 (¥800), 係由超濃的抹茶 (今次唔甜了), 襯以紅豆蓉同和菓子~~

精緻剔透的和菓子靚到令人唔捨得食啊!! 當然最終都有食, 既酸又甜幾開胃的
至於香甜的紅豆襯以甘濃的抹茶, 又係無得頂的絕配, 食得好滿足的一個下午茶!! 

(按: 我地食甜品時, Matthew都同時食奶, 一齊大飽足! 另外此店只營業至5點, 幫襯要早呀)


食完繼續逛, 京都真係周圍都有依D古風建築 / 寺廟架~~~






街上仲有好多和服美女~~~
 

根據老公的講法, 由後面睇, 個個都美若天仙, 哈哈~~~ 



行下行下, 見有人龍店, 我地又唔執輸排埋一份~~~


依間丹波屋, 專賣唔同的糰子、丸子的~~~


全部都唔知係咩, 求其點了一串 (¥120), 原來係醬油味, 咸咸地有D怪, 都係之前的抹茶甜品好味D!


繼續周圍逛, 到處都係精緻吸引的茶店~~~


其實我地係想行去白川河~~~ 雖然冬天冇乜水唔係咁靚... 如果櫻花盛放時就完全唔同lu!


繼續向前行見到一間叫白梅的餐廳, 門口真係種左幾棵梅花!!


靚景引得我地不停影相~~~



Matthew都好奇上望~~~


 
就在此時, 巧遇一位好人先生, 主動提出幫我地影合照!! 終於有我地一家在日本的正式合照啦~~ 


依一帶實在太有風味了, 個種清新古樸真係好令人懷念呀~~~


行下行下, 唔知點解俾老公影到我騎呢的一刻.....



天啊!! Matthew都睇到O哂咀.......... 


玩得差不多, 我地決定去最近的鐵路站, 搭另一條線返大阪 (因祗園站唔通JR京都站的...)
唔知點解, 傻豬仔入到地鐵會咁開心?! 



忘了依條叫咩線, 總之可以搭到去大阪的淀屋橋, 距離心齋橋只得2個站, 轉程車就得了!


又去返心齋橋, 當晚微雨呀, 所以無乜得點行~~~



落住雨凍凍地, 去了食燒肉~~~


老公點了一支清酒送肉~~~


嘩, 好正好肥美的燒肉併盤啊!!! 


另一碟~~~~


但真係估唔到Matthew仔咁快訓醒, 媽媽要超小心架住佢, 唔俾佢玩爐呀!
所以全程都係靠爸爸來燒, 唔知係咪咁o既關係, 覺得今餐的愛心燒肉好好食 


Matthew的晚餐有日頭餘下的半碗湯鳥冬, 再加半碗茶漬飯 (梅子比較酸, 上檯後要快快拎走呀!!), 又食到好飽飽豬了~~


趁返酒店前仲去超市買了好好味的雞蛋布丁同白桃啫喱, 當然仲有更多生果!
o係日本, 真係求其買D cheap boom boom的布丁同啫喱, 已經好美味啦~~~ 


衰人老公仲買了爆谷黎引誘Matthew......


為食豬真係好想好想食架~~~  


就係咁, 今次的新春關西之旅就過左大半lu... 不過最後2日都好緊湊, 請密切留意! 

留言

此網誌的熱門文章

天佑烏克蘭 Stand with Ukraine

本想如常分享移加點滴,但2022年2月24日正式開啟的俄烏戰事,實在令人揪心!忍不住要在小小空間,記錄一下這一週多的所見所聞及所思所想。 Source: NBC News 甜魔媽媽明白並了解,每個國家、民族,甚至每個個體都有不同立場、政見及想法,但戰爭不同於一般外交手段,中間 必然牽涉殺戮及傷害 ,當中又無可避免會禍及無辜平民及婦孺。所以作為一個有同理心的正常人,我絕對 反對戰爭 ,而俄烏戰事一開始,甜魔媽媽就心痛不己;事實上,網上也到處都流傳著烏克蘭非軍事區被炮轟,百姓面對生離死別的催淚畫面。

快樂週五:十週年錫婚之旅預告 + 美國簽證心得分享

Happy Friday,急不及待分享今早美國簽證面試成功的好消息,數個月後的十週年錫婚之旅,就此敲定會去美加啦!不得不說,美國簽證還真是超麻煩又難搞,所以今篇也分享一下個人心得~ 先講講為什麼會想去美加。九週年的歐洲遊無疑十分開心,但再去最快也要2020年,始終去歐洲要計劃太多東西,十週年本來想去輕鬆的陽光海灘遊,其中斐濟是最大的目標。不過斐濟位於南半球,7-8月去會有點冷,未必能下水;所以又想過再去印尼  峇厘島 ;但期待度當然就差一截啦... 後來甜魔媽媽在去年的 Langham x Cordis 聖誕派對  中,幸運獲得 Langham New York 三晚套房住宿 + 雙人早餐 + 雙人Spa + 雙人米芝蓮晚餐,才開始研究這個從未想過會踏足的北美洲。

久違了的元朗食記-雞地篇:覓食家 + 百份百 + Mr. Chef + Darci by Aldou...

Happy Friday,繼續分享元朗本區食記,但雞地在那裡?其實是指元朗段以南、鳳翔路以東、元朗公路以西、下攸田村以北的地段,由於曾是元朗墟買賣雞鴨等家禽的市場,故有「雞地」之篇,很多街道都以「鳳X街/路」取名!甜魔家正正位處這區,所以常在這帶出沒搵食,下面介紹的餐廳,很多都是吃了十數次,甚至過百次的街坊店了~