跳至主要內容

小兄妹影集3 ~ Xmas Edition

超級鍾意爸爸放假,可以揸下大機影一影小兄妹;今日主要是分享聖誕假中的小兄妹的靚相,不多講了,直接去相吧~~ =)
 

想講一講Matthew哥哥,比起前一年真的大個仔了超多啊... 還記得一年前的Boxing day,帶著他與Charlotte一定食lunch,那時還很BB樣的~~ (詳見《T2 Teppanyaki & Tapas Bar ~ 聖誕CM lunch》)
 







大家還記得爸B的爆笑創作《天地豪情之情海翻波》嗎? 每次見到這個滑梯,媽媽都會諗起的,主角Matthew仔到現在還是一樣表情多多啊,不同的是他實在大個仔了超多!!





去到clubhouse的children playroom玩,Matthew開心到笑咪了眼睛... 哎呀呀,你笑的樣子竟可以這樣似媽媽的啊?!





很開心屋苑也有很繽紛又有氣氛的聖誕佈置,以下兩張照片媽媽也十分喜歡啊!!!



影完哥哥Matthew,也少不得Chloe妹妹;雖然她還未能似哥哥通街跑,但表情也日漸豐富了,最近熱烈愛上食雞脾啊!!! 吃得非常滋味的~~



很美的一張,媽媽超級喜歡~~~ 最重要的,爸爸也開始認同,妹妹是越來越可愛啦!!
   
又,媽媽返工後真的很忙,很久沒有upload影片;難得爸爸放假才有時間去剪輯video,今晚送上第一段! 遲些日子還有下集,要密切留意哦~~
 
 
更多小兄妹相集及影片可見:
偏心的爸爸 (1) ~ 小兄妹影集
小兄妹影集again
小兄妹的珍貴互動2
  
 
** 想收到兩小兄妹的最新消息,可以like一下Matthew and Chloe fanpage哦~~
 

留言

  1. Matthew仔真係越大越似妳呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係似爸爸多d, 笑時就例外, 兩兄妹都有正正香蕉眼呀~~ :P

      刪除
  2. matthew仔玩波波玩得超興奮呀!
    妹妹食雞脾都好陶醉喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 係丫, 個波波tent好易收藏, 都幾推介的
      妹妹的雞脾更加正到無朋友啦, 我都想食下~~ :p

      刪除
  3. 一口氣追睇返好多篇, 媽媽好勤力.
    妹妹越大越靚女+可愛, 齋飲奶奶好悶, 所以要自己揾d野咬吓囉 :D
    睇返一年前哥哥仲係bb樣, 真係大左好多, 如果D片有多D哥哥既bb話就好lu,
    諗起 Matthew 仔果句"爸爸唔勁"真係好好笑.

    回覆刪除
    回覆
    1. 依家有兩件, 加上本身的食記, 真係好多野想寫都寫唔哂呀!
      但好似妳都睇到, bb大得超快, 唯有勤力d記低依d珍貴片段, 等以後可以回味, 而「爸爸唔勁」當然又係一段經典珍貴回憶啦! XD

      刪除
  4. 由細到大都覺得CHLOE妹妹好得意嫁!!仲好中意佢添

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁以後多d約出黎見, 希望妹妹對住妳多d, 大個時會收起肚腩, 都似妳咁靚咁fit! :p

      刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

快樂週五:十週年錫婚之旅預告 + 美國簽證心得分享

Happy Friday,急不及待分享今早美國簽證面試成功的好消息,數個月後的十週年錫婚之旅,就此敲定會去美加啦!不得不說,美國簽證還真是超麻煩又難搞,所以今篇也分享一下個人心得~ 先講講為什麼會想去美加。九週年的歐洲遊無疑十分開心,但再去最快也要2020年,始終去歐洲要計劃太多東西,十週年本來想去輕鬆的陽光海灘遊,其中斐濟是最大的目標。不過斐濟位於南半球,7-8月去會有點冷,未必能下水;所以又想過再去印尼  峇厘島 ;但期待度當然就差一截啦... 後來甜魔媽媽在去年的 Langham x Cordis 聖誕派對  中,幸運獲得 Langham New York 三晚套房住宿 + 雙人早餐 + 雙人Spa + 雙人米芝蓮晚餐,才開始研究這個從未想過會踏足的北美洲。

天佑烏克蘭 Stand with Ukraine

本想如常分享移加點滴,但2022年2月24日正式開啟的俄烏戰事,實在令人揪心!忍不住要在小小空間,記錄一下這一週多的所見所聞及所思所想。 Source: NBC News 甜魔媽媽明白並了解,每個國家、民族,甚至每個個體都有不同立場、政見及想法,但戰爭不同於一般外交手段,中間 必然牽涉殺戮及傷害 ,當中又無可避免會禍及無辜平民及婦孺。所以作為一個有同理心的正常人,我絕對 反對戰爭 ,而俄烏戰事一開始,甜魔媽媽就心痛不己;事實上,網上也到處都流傳著烏克蘭非軍事區被炮轟,百姓面對生離死別的催淚畫面。

久違了的元朗食記-雞地篇:覓食家 + 百份百 + Mr. Chef + Darci by Aldou...

Happy Friday,繼續分享元朗本區食記,但雞地在那裡?其實是指元朗段以南、鳳翔路以東、元朗公路以西、下攸田村以北的地段,由於曾是元朗墟買賣雞鴨等家禽的市場,故有「雞地」之篇,很多街道都以「鳳X街/路」取名!甜魔家正正位處這區,所以常在這帶出沒搵食,下面介紹的餐廳,很多都是吃了十數次,甚至過百次的街坊店了~