跳至主要內容

甜牛魔第二擊 @ Ruth's Chris Steakhouse

上月Chocolate Library + Prime Steak一聚後, 發覺好多甜魔更傾好大大件的扒房甜品, 同時仲係牛魔, 於是當日敲定5/22再聚Ruth's Chris (尖東店)~ 
大家都好心急, 六點左右已準時在門口等, good ar, 至like早食野!! 


與上次到訪一樣, 抵達時還有日光呢~~


去年8月的紙婚紀念日, 就是與老公就坐這情調卡位之上~ 



這次與甜魔們就被安排就坐廳內~~ 


是晚八人的甜魔大檯~  


table setting


檯上小燭光~


鬆脆的麵包籃~ 雖然質素不比Morton's, 但後來用來拌蝦汁食, 一流!!!


是晚點了三款頭盤開胃, 先有mushroom stuffed with crabmeat 蟹肉釀蘑菇 ($120), 點了雙份~ 蘑菇唔夠大隻肉厚, 上面的蟹肉又唔及蟹肉餅的足料鮮味, 一般啦


Sizzlin' Blue Crab Cakes 名物蟹肉餅 ($160)
超大堆頭, 香噴噴, 熱辣辣的蟹肉餅, 充滿牛油香!! 


Barbequed shrimps 紐奧良炒蝦 ($330)
一客5隻start size賣$160, 要雙份不如揀一客12隻main course size啦!! 大蝦鮮爽不在話下, 最迷人係個汁.. 撈包食真的無敵!!! 薯蓉也香滑不得了~ 


之後到主菜時間, (唔係甜品, 真係認真的食這裡美味的牛扒當主菜!!), 店方送上每人一隻超熱並滿佈牛油的碟! 香到呢.....   再過一陣, 主菜亦來到, yeah~~~


沒點澳洲牛, 是晚三客都是USDA牛, 包括: 11oz Filet 牛柳 ($490)
以穀飼的厚切頂級牛柳, 牛味純正, 肉質特嫩~ 


16oz Ribeye 肉眼扒 ($550)
巨大的牛扒內盡是紋理細膩的雪花紋, 吃來口感特別豐腴, 香口美味!! 


16oz New York Strip 紐約牛扒 ($550)
口感比肉眼實在有嚼勁, 肉味極濃, 近來愛吃瘦肉的我最欣賞就是它!! 


三款牛扒都要了medium (圖為NY strip), 全部火侯控制一流, 超好味!! 


配菜也貪心的選了四款, 包括兩薯兩菜 ($80@)~
首先有French fries, 薯條金黃又香脆, 份量好大, 人多分享最適合! 


Potatoes mashed, 薯蓉帶有淡淡蒜香, 質感非常軟滑, 好味! 


芝士焗西蘭花, 用上超級澎湃的雙色芝士焗製, 唔好食有鬼!! 


我要求encore的忌廉菠菜, 店方用特配醬來調製, 滋味香滑迷人, 好味! 


在主菜環節中, 每人都分到超過5安士牛扒, 再加上種種配菜, 都幾飽架.. 不過之後又有超吸引的甜品presentation, 大家仍然好有志氣, 決定全部都要食!! 


是晚除了水果杯及雪糕球, 其他給我全掃!!! 嘩哈哈哈哈~~ 


首先有Warm Apple Crumble Tart ($105), 大大個蘋果批, 香甜微暖, 拌上一球香滑的雲尼拿雪糕, 好正!!  不過如果外層再脆d, 會更perfect!

Chocolate Sin Cake ($90), what a evil name!!! 
食落除了香濃柔滑的朱古力味, 原來仲有陣陣咖啡味, 糾纏不己!!!

超大個超厚底的Cheesecake ($105), 睇到都開心~~~ 
一試之下, 面層cream cheese既香又滑, 中層芝士濃度與實度恰到好處, 加上鬆化勁厚的餅底, 超好食好滿足!!  所以開動後10秒內已無左一半...


Creme brulee ($95), 算是一眾甜品中最輕盈的一款~
但香脆的焦糖下, 是充滿雲尼拿籽的香滑燉蛋.. 都好好食架!! 

Banana Cream Pie ($105), 又係一款大件頭的甜品
雖然此撻批身稍硬也太實了, 不過熟度剛好的香蕉片, 燒上脆焦糖, 加上中間香滑又甜美的吉士醬, 真係好吸引!!  最後都全部清光~~~

   
仲有Chocolate Molten Cake魔鬼熔岩朱古力 ($105) 
又是超大件頭之作, 還好蛋糕質感較鬆軟, 雖然不太流心, 但在雪糕及焦糖醬的襯托下, 仍然美味吸引, 又係全數清光!!! 

   
最後仲有慶祝版的Bread pudding with Whiskey Sauce 特色麵包布甸~
壽星Ivan, happy birthday + thank you ar, haha!! 
這款麵包布甸較正常版小一半, 但香甜迷人的Whisky sauce比例卻更多, 濕潤又美味, 正~~~ 結果是晚全部甜品全KO, 好成功呀, yeah!!! 


食完多款飽滯的甜品, 大家都需要消滯, 就一齊去了SOGO買Milk Top!! 


每人揀一d, 最終揀出8款口味大合照~~ 


終於試了食友推介的榴槤, 真係好像真呀, 下次要買俾老公食!!
而最高度推介是番石檔, 極之清新討喜, 當晚最早清哂亦係佢!! 後面的綠茶亦是穩定的高水準, 紅茶就仲係甜少少~


這四款中, 較好是榛子黑芝麻, 因為楓糖太甜了, 而豆腐又太硬太實!!


最後當然都能全部完成~ 好滿足的一晚, 期待下次文華再聚丫!! 


留言

此網誌的熱門文章

天佑烏克蘭 Stand with Ukraine

本想如常分享移加點滴,但2022年2月24日正式開啟的俄烏戰事,實在令人揪心!忍不住要在小小空間,記錄一下這一週多的所見所聞及所思所想。 Source: NBC News 甜魔媽媽明白並了解,每個國家、民族,甚至每個個體都有不同立場、政見及想法,但戰爭不同於一般外交手段,中間 必然牽涉殺戮及傷害 ,當中又無可避免會禍及無辜平民及婦孺。所以作為一個有同理心的正常人,我絕對 反對戰爭 ,而俄烏戰事一開始,甜魔媽媽就心痛不己;事實上,網上也到處都流傳著烏克蘭非軍事區被炮轟,百姓面對生離死別的催淚畫面。

快樂週五:十週年錫婚之旅預告 + 美國簽證心得分享

Happy Friday,急不及待分享今早美國簽證面試成功的好消息,數個月後的十週年錫婚之旅,就此敲定會去美加啦!不得不說,美國簽證還真是超麻煩又難搞,所以今篇也分享一下個人心得~ 先講講為什麼會想去美加。九週年的歐洲遊無疑十分開心,但再去最快也要2020年,始終去歐洲要計劃太多東西,十週年本來想去輕鬆的陽光海灘遊,其中斐濟是最大的目標。不過斐濟位於南半球,7-8月去會有點冷,未必能下水;所以又想過再去印尼  峇厘島 ;但期待度當然就差一截啦... 後來甜魔媽媽在去年的 Langham x Cordis 聖誕派對  中,幸運獲得 Langham New York 三晚套房住宿 + 雙人早餐 + 雙人Spa + 雙人米芝蓮晚餐,才開始研究這個從未想過會踏足的北美洲。

久違了的元朗食記-雞地篇:覓食家 + 百份百 + Mr. Chef + Darci by Aldou...

Happy Friday,繼續分享元朗本區食記,但雞地在那裡?其實是指元朗段以南、鳳翔路以東、元朗公路以西、下攸田村以北的地段,由於曾是元朗墟買賣雞鴨等家禽的市場,故有「雞地」之篇,很多街道都以「鳳X街/路」取名!甜魔家正正位處這區,所以常在這帶出沒搵食,下面介紹的餐廳,很多都是吃了十數次,甚至過百次的街坊店了~