跳至主要內容

Open the Dragon Seal ~ 龍璽 @ ICC 101/F


進入餐廳前, 先經過一個眩目的吧檯位
這微帶洋風的裝潢, 亦揭示了餐廳有新派、fusion的一面~


餐廳藏酒量都好豐富下, 不過是晚我地冇開酒飲啦!




經過這條白色走廊, 就會抵達用餐地方~


其實店內主餐區並不大, 據經理講只可容納80人左右

而當晚所見, 去到8點餐廳都有8-9成滿, 生意唔錯!


店內特設二人卡位, 當晚亦見有兩口子來甜蜜慶祝呢! 


除了靚裝修, 101/F的高層美食亦是超級煞食位!!
靠窗位的大檯, 可邊用餐邊享受維港迷人景致, 太正了~~~ 


店內的Best Table, 有180度迷人高層美景, 據知並沒額外收費!!

當然一定要提早2星期以上訂位啦~~ 


由上往下拍的夜景~ 都真係幾高架!


八卦的我去埋人地VIP房參觀~~ 又係好靚裝+景!!


是晚我們就坐大堂, 位置近窗而不貼窗, 好處是光線較足, 可以拍下食物美態!


好鐘意檯上清雅優美的蘭花~~ 


開始食野啦!! 是晚菜式由經理同大廚精心設計, 首先是前菜三味~

前菜三味 之 三絲
最上層是加了黑松露醬的金針菇, 既爽又香口; 中層是意大利黃瓜, 食感清新;
底層則是窩筍絲, 三款均是清新開胃水準之作, 淨食或撈勻都好味道! 


前菜三味 之 蜜汁叉燒
叉燒略帶一點肥, 肉質軟硬適中又鬆化, 蜜味又重相當美味! 
有食友嫌它未夠熱, 作為前菜我則認為還好, 幾滿意的~


前菜三味 之 吉祥紅提
紅提其實是山楂染紅的冬瓜粒, 口味稍為有點濃, 但雪凍後添上一份清新感, 最後都食哂!


之後又有每位上的 五葉補川貝燉海星燉湯容器十分精緻, 悅人眼目, 亦可令湯飲到尾都保持滾燙, good! 


湯中除了雞腳、雞肉、花膠等材料, 最特別是加入海星~
侍者叫我們不妨試試海星味道, 好的遵命!! 


這就是海星了...

中間的確有點膠質的肉, 不過更多是砂石質感的碎粒, 老實講唔太方便/好食的! 


然後又有原隻 雲南白族豬~~


BB豬只得20天大, 就 (幸運?不幸?) 成為我們的晚餐了.....


乳豬分好後再上檯, 除了美味皮脆肉嫩的乳豬, 我也很喜歡伴碟的野菌, 又香又juicy! 


還剩了四隻乳豬腳, 後來打包給豬腳迷TC/阿龍了~ 


之後有精彩非常、令人萬分期待的 生死戀蒸巴丁魚!! 


大肚媽媽分到最大的一件, 好開心!! 

魚王真不愧為魚王, 魚脂豐厚、魚肉層還帶薄薄一層脂膜;
而店方蒸的火候又好, 肉質特別細滑動人, 加上靚豉油及很香的咸魚釣味, 可謂全晚的驚喜之最! 


之後又有 白酒焗金蠔, 醬汁的容器十分別致呢~~~~


金蠔薄脆外層下, 是極其肥美鮮嫩的蠔肉; 
同上的白酒汁又是精彩, 酒味收得則好令味道細緻動人, 唯一要嫌是蠔隻不夠熱!!


也是時時清清味蕾 南之翠疊

很新鮮經修剪的生菜, 配以上湯南瓜汁, 清甜鹹鮮見中爽甜, 唔錯~~ 


最後又至高榮譽金獎---生拆海蝦貴妃泡飯

蝦隻十分新鮮, 湯底亦很鮮濃 (不過吃得出下了一點味精) ;
所以店方特加上芫茜營造清新感, 平日不吃芫茜的我也幫襯了不少~~


最後來到甜點環節, 我們幾乎全掃, 首先是 相思甘露顧名思義, 這是由紅豆及楊枝甘露組成的甜品, 首次吃糊狀的楊枝甘露, 幾特別;
底層紅豆甜度亦適中~ 甜品中層還加了杏仁霜, 令口味更香更突出!


蛋白杏仁茶, 只是正常的水準, 無特別~


特別的雙色配, 其實是杏仁豆腐, 加上黑豆漿及小丸子而成, 整體口味較清淡~
反而面層的脆片會帶來一點驚喜!


大家都好開心有壽桃包食!!!  


不過這是健康版的紫薯壽桃包~

雖然味道不差, 但其實大家都熱愛不健康的傳統蓮蓉壽包更多!



鮮製棗皇糕, 黏度極高、十分彈牙之作
初吃有點酸味, 後來甜味酸味慢慢複合出來, 在口腔慢慢融合, 特別得來都算幾好吃的~


最後還有大大粒的擂沙湯圓~


湯圓做得皮薄, 餡多豐富而且夠油潤, 唔錯, 食完超級滿足了!! 


最後不得不介紹這裡的洗手間....
早在Ritz Carlton見識過海景洗手間, 但海景廁格我還是首次享用!!
感覺難以形容, 特別影俾大家睇睇!! 



唯一少少遺憾, 係Mandy因病未能出席... 希望她早日康復~~~

留言

  1. 雲南白族豬~~好正呀
    d皮好薄又金黃

    回覆刪除
    回覆
    1. 好耐之前我陀住matthew時食架啦, 不過都仲印象深刻, 真係好正呢, hehe

      刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

快樂週五:十週年錫婚之旅預告 + 美國簽證心得分享

Happy Friday,急不及待分享今早美國簽證面試成功的好消息,數個月後的十週年錫婚之旅,就此敲定會去美加啦!不得不說,美國簽證還真是超麻煩又難搞,所以今篇也分享一下個人心得~ 先講講為什麼會想去美加。九週年的歐洲遊無疑十分開心,但再去最快也要2020年,始終去歐洲要計劃太多東西,十週年本來想去輕鬆的陽光海灘遊,其中斐濟是最大的目標。不過斐濟位於南半球,7-8月去會有點冷,未必能下水;所以又想過再去印尼  峇厘島 ;但期待度當然就差一截啦... 後來甜魔媽媽在去年的 Langham x Cordis 聖誕派對  中,幸運獲得 Langham New York 三晚套房住宿 + 雙人早餐 + 雙人Spa + 雙人米芝蓮晚餐,才開始研究這個從未想過會踏足的北美洲。

天佑烏克蘭 Stand with Ukraine

本想如常分享移加點滴,但2022年2月24日正式開啟的俄烏戰事,實在令人揪心!忍不住要在小小空間,記錄一下這一週多的所見所聞及所思所想。 Source: NBC News 甜魔媽媽明白並了解,每個國家、民族,甚至每個個體都有不同立場、政見及想法,但戰爭不同於一般外交手段,中間 必然牽涉殺戮及傷害 ,當中又無可避免會禍及無辜平民及婦孺。所以作為一個有同理心的正常人,我絕對 反對戰爭 ,而俄烏戰事一開始,甜魔媽媽就心痛不己;事實上,網上也到處都流傳著烏克蘭非軍事區被炮轟,百姓面對生離死別的催淚畫面。

久違了的元朗食記-雞地篇:覓食家 + 百份百 + Mr. Chef + Darci by Aldou...

Happy Friday,繼續分享元朗本區食記,但雞地在那裡?其實是指元朗段以南、鳳翔路以東、元朗公路以西、下攸田村以北的地段,由於曾是元朗墟買賣雞鴨等家禽的市場,故有「雞地」之篇,很多街道都以「鳳X街/路」取名!甜魔家正正位處這區,所以常在這帶出沒搵食,下面介紹的餐廳,很多都是吃了十數次,甚至過百次的街坊店了~