跳至主要內容

Matthew仔一歲巴巴閉閉麥當當開心生日會 : 靚相分享 (Yahoo copy版)

多謝大家耐心的等待, Matthew仔上週六的生日party終於有得睇相啦~~ 
 

 

當日好多謝Alex哥哥, Brian哥哥同白水哥哥 (就快變叔叔啦, hehe) 幫手錄影+影相
令到忙碌冇時間影相的爸媽, 都可以留下好珍貴的紀念~~~



雖然當日Matthew仔訓唔夠, 全程呆呆滯滯, 間中仲會炆掙, 不過都冇影響到program!



當日Matthew仔超痴爺爺, 全程都要佢抱抱, 令老人家疲勞同時, 又無限心甜呢~~  


一早知道院長大人同Matthew仔同日生日, 但原來當日仲有一位10/13壽星呢!  

 
多謝Ethan弟弟都黎捧場啊! 七個月人仔就20磅重, 你真係好鬼肥美啊~~ 



Charlotte都有黎, 越大個女越靚, charm死人喇~~~ 



仲有Charmaine, 場內美女如雲啊~~~~ 



其實仲有遲冇影相的喬喬哥哥、朱氏兄妹、蘇恩慈姐姐, 多謝哂妳地呀!

開始影相時間, 衰豬望下鏡頭啦~~~


CEO大人及夫人, 仲有Min姐, 依檯都係猛人啊!! 
  
  
Oli姨姨同Thomas叔叔, 送了超靚的禮物, 多謝啊~~ 


院長壽星、Min姐同Ivan哥哥, 加上媽媽, 清一色的甜魔組合!!


Charmaine悅悅一家留影, 不過Matthew仔同Matthew媽都冇望鏡頭啊~~


CEO大人及夫人合照, 你地快D整個CEO仔仔啦! Matthew大叫「唔好啊, 我要女呀~~~~~」


劉總大人留影, 哎呀, 依張媽媽的手臂好粗添 


Uncle Alien & auntie Xenia, 下年又有新成員出世, 好期待呀~~~

 
阿耀哥哥, Natalie姐姐, 同Kelly姐姐都要努力, 快D學Alien / Xenia升級做Uncle / Auntie啦!


公公同2位哎吔姨姨, 個樣咁似剛出冊o既? 


超鍚我的爺爺嫲嫲, o係佢地面前可以亂發一下脾4!!


加埋爸爸媽媽, 仲唔係我o既天下?!


仲有可愛的朱氏一家4口, 希望遲d我都有個妹妹啦~~~ 


蘇氏一家3口 (仲有哥哥冇來), 媽媽妳要努力啊!


Charlotte一家三口, 得閒一齊多D玩丫!


論到婆婆同姨姨, 做咩又要扭計呀?


Ethan一家留影, Matthew唔知係咪唔抵得人地肥美過佢呢, 扁哂咀!


有少少懞但同爸爸好可愛的互動~~~ 


MEM留影~~~


依位Yoko姨姨好鍚你架, 咁大個肚都黎支持, 不過Matthew似乎只對利是有興趣 


超可愛的小漏漏姐姐到場, 多謝支持! 

 
仲有幫我地搵大屋的Jennifer姐姐, 妳快D升級做姨姨啦~~~



唔少得仲有好錫我的叉叉契媽~~~~ 



時間關係, 有部分來賓未能合照, 媽媽要代Matthew講聲唔好意思啊!

影到差不多, 係時間玩遊戲lu! 大家先唱生日歌俾我聽, 好開心~~~ 



Matthew仔拍拍拍手~~~~ 拍左好耐!! 






依位哥哥出黎唱歌.. 係《奇哥》!!! 


之後又同悅悅跳舞, 好開心!! 

仲有院長大人為我獻唱青山版生日歌添~~~~


跟住, 我的巴巴閉閉一歲生日蛋糕上場啦, 係樂怡餅店出品, 5磅裝的立體蛋糕!! 


個蛋糕係媽媽特別去訂, 有我個樣同名架, 好靚好正呀~~~ 





仲有大量我好鍾意的鴨仔玩具, 車車, 同飛機, 正啊!!


蛋糕前留影, 其實我真係好想食呀, 不過媽媽話下年先食得!


大合照時間, 好多好多人啊~~~~


Yeah版的~~~


加埋生日poster!


真係好開心的一日, 多謝哂黎參加的每一位啊!!



為了答謝大家, 等我表演下豬鼻熹俾大家睇啦!! (Matthew中文名係子熹啊)


  



 
Party完畢, 返去點算禮物, 好多好豐富啊~~~~

多謝哂你地每一位呢~~~~ 


美好的回憶, 希望大家都enjoy啦~~~~ 


 
其實當日仲有好多video片段 (拍底了部分冇留影的來賓!), 不過爸爸需要d時間修剪, 大家再等下啦!

留言

  1. Happy birthday to Matthew!! 快高長大,健康快樂﹗﹗^0^

    回覆刪除
    回覆
    1. 依篇已經係去年架啦, matthew仔已經2歲了, 真係時光似箭呢

      刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

快樂週五:十週年錫婚之旅預告 + 美國簽證心得分享

Happy Friday,急不及待分享今早美國簽證面試成功的好消息,數個月後的十週年錫婚之旅,就此敲定會去美加啦!不得不說,美國簽證還真是超麻煩又難搞,所以今篇也分享一下個人心得~ 先講講為什麼會想去美加。九週年的歐洲遊無疑十分開心,但再去最快也要2020年,始終去歐洲要計劃太多東西,十週年本來想去輕鬆的陽光海灘遊,其中斐濟是最大的目標。不過斐濟位於南半球,7-8月去會有點冷,未必能下水;所以又想過再去印尼  峇厘島 ;但期待度當然就差一截啦... 後來甜魔媽媽在去年的 Langham x Cordis 聖誕派對  中,幸運獲得 Langham New York 三晚套房住宿 + 雙人早餐 + 雙人Spa + 雙人米芝蓮晚餐,才開始研究這個從未想過會踏足的北美洲。

天佑烏克蘭 Stand with Ukraine

本想如常分享移加點滴,但2022年2月24日正式開啟的俄烏戰事,實在令人揪心!忍不住要在小小空間,記錄一下這一週多的所見所聞及所思所想。 Source: NBC News 甜魔媽媽明白並了解,每個國家、民族,甚至每個個體都有不同立場、政見及想法,但戰爭不同於一般外交手段,中間 必然牽涉殺戮及傷害 ,當中又無可避免會禍及無辜平民及婦孺。所以作為一個有同理心的正常人,我絕對 反對戰爭 ,而俄烏戰事一開始,甜魔媽媽就心痛不己;事實上,網上也到處都流傳著烏克蘭非軍事區被炮轟,百姓面對生離死別的催淚畫面。

久違了的元朗食記-雞地篇:覓食家 + 百份百 + Mr. Chef + Darci by Aldou...

Happy Friday,繼續分享元朗本區食記,但雞地在那裡?其實是指元朗段以南、鳳翔路以東、元朗公路以西、下攸田村以北的地段,由於曾是元朗墟買賣雞鴨等家禽的市場,故有「雞地」之篇,很多街道都以「鳳X街/路」取名!甜魔家正正位處這區,所以常在這帶出沒搵食,下面介紹的餐廳,很多都是吃了十數次,甚至過百次的街坊店了~