跳至主要內容

愉快端午假 @ 大本型

上星期的端午假, 一家四口臨時興起前往油塘大本型玩, 渡過了非常開心的一天!! 



當日完全是零planning, 起身後肚餓了也只是煮起早前的剩餘物資 (多得早前週末的cooking class同secret ingredients!) 當午餐! 講起上黎, 可以學以致用都幾有成就感呀~~~ 
 

飯後, 一句「不如帶Matthew去油塘玩」, 又令一家幾口急急起行; 其實原來由元朗去油塘都唔駛一粒鐘, 時間OK喎! 途中豬仔訓得好稔, 到埗後先帶佢食少少野填肚~~
 

  
依間85度C Bakery and Cafe, 既有超多款新鮮出爐靚包, 又有飲品同位坐, 唔錯呢~~


買了三款包+兩杯飲品, 覺得麵包全部幾好食, 但飲品就同台灣差得遠啦, 我的珍奶完全唔得! 


老公的岩鹽綠茶就叫做有D特色~~



講起上黎, 剛訓醒的豬仔唔知點解突然傷感..... 





好在, 為食豬一有野食又開心返哂!!!


好味丫~~~~~ 


心情平伏左, 又食到飽飽, 係時間出發去Play Academy啦! 我地遠道而來, 都係為佢咋~~ 


依度有D似早前去神戶 / 高雄旅行時帶Matthew去玩的收費playgroud, 假日收費$100全日 (連一位大人), 都算合理, 不過香港店人真係特別多!! 如果BB太細我都唔建議帶去玩~~
  

另外一提無論大人或小朋友進場都一定要著襪, 當日大頭蝦的爸爸都要落街買過對呢! 


講真媽媽都好想同Matthew一齊去玩呀! 不過依家腹大便便真係冇咁o既體力啦, 所以都係由爸爸代勞~~ 當日真係好辛苦爸B, 因為同好動豬玩超累架, 佢仲要邊玩邊睇住BB, 仲邊影相!

以下全部都係爸爸的大機相~~~~


當日叉爆電又食飽飽的好動Matthew豬, 真係超級開心囉~~~~ 


「捐隆捐罅, 精力無限, o個個係我!!!!」



又會玩到lam lam脷咁cute o既!?!? 


其實個場都算多野玩, 不過真係幾多小朋友... 大人真係要小心睇實佢地避免碰撞呀~~~


當時仲未滿20個月的人仔, 已經心雄雄要爬繩網... 辛苦哂要睇住佢, 然後又要自己過的爸B!
 

「又越過高山又越過谷~~~~~」


之後sir滑梯來到Matthew最愛的波波池!!!! 



有人幾乎被波波淹過頭呢................


不過仍然超級興奮, 無比開心high到震喎!!!! 
  



由波波池出黎, 又有人超速駕駛啦...........

正當差人準備抄牌之際, 疑犯又以超音速嘗試逃脫!!!! 


不過最後都被繩之以法.... 雖然都只係坐左一分鐘咁多~~~~ 


玩左成粒鐘, 好動豬都好累啦.... 反正都係全日pass, 我地決定帶佢出去抖一抖, 轉頭再返黎玩~~

媽媽決定去做下靜態野, 就係帶Matthew行下書局~~ 不過好動豬都搵到興奮point呢!


又來Matthew duck表情~!! 


除了鴨鴨, Matthew都好鍾意好鍾意貓貓呢~~~


之後又去85度買更多的好味甜點/麵包, 前者夜晚返去同家人分享, 後者就翌日當早餐~~



仲去逛左一陣超市添, 不過好多人冇買野~~ anyway, 真心覺得大本型都幾好行的!
 


最後其實同層的J-plus都仲有另一個較小的樂園, 又係可以俾BB開心遊玩!!



J-plus留返下次啦, 我地梗係盡用pass, 臨走前去玩多次!! 本來想今次媽媽帶Matthew入場, 但, 我腳抽筋呀!! 好痛好痛, 唯有又係辛苦爸B啦~~~ (按: 我2次大肚中後期都成日腳抽筋....)

 再玩多個大半個鐘後, 好動豬同爸爸都無哂電啦... 一家四口都係時間回程了, 可以想像, 回程的路上Matthew豬梗係爆訓啦... 訓到返到天水圍爺爺嫲嫲屋企, 都仲係懞豬豬樣呢~~ 


好耐冇post 99的大作啦, 佢真係好犀利, 又煮出九大簋來, 超級豐富呢~~~



放假同BB出去玩真係好開心, 寫時都好期待快D又到weekend呢~~~ 

留言

此網誌的熱門文章

快樂週五:十週年錫婚之旅預告 + 美國簽證心得分享

Happy Friday,急不及待分享今早美國簽證面試成功的好消息,數個月後的十週年錫婚之旅,就此敲定會去美加啦!不得不說,美國簽證還真是超麻煩又難搞,所以今篇也分享一下個人心得~ 先講講為什麼會想去美加。九週年的歐洲遊無疑十分開心,但再去最快也要2020年,始終去歐洲要計劃太多東西,十週年本來想去輕鬆的陽光海灘遊,其中斐濟是最大的目標。不過斐濟位於南半球,7-8月去會有點冷,未必能下水;所以又想過再去印尼  峇厘島 ;但期待度當然就差一截啦... 後來甜魔媽媽在去年的 Langham x Cordis 聖誕派對  中,幸運獲得 Langham New York 三晚套房住宿 + 雙人早餐 + 雙人Spa + 雙人米芝蓮晚餐,才開始研究這個從未想過會踏足的北美洲。

天佑烏克蘭 Stand with Ukraine

本想如常分享移加點滴,但2022年2月24日正式開啟的俄烏戰事,實在令人揪心!忍不住要在小小空間,記錄一下這一週多的所見所聞及所思所想。 Source: NBC News 甜魔媽媽明白並了解,每個國家、民族,甚至每個個體都有不同立場、政見及想法,但戰爭不同於一般外交手段,中間 必然牽涉殺戮及傷害 ,當中又無可避免會禍及無辜平民及婦孺。所以作為一個有同理心的正常人,我絕對 反對戰爭 ,而俄烏戰事一開始,甜魔媽媽就心痛不己;事實上,網上也到處都流傳著烏克蘭非軍事區被炮轟,百姓面對生離死別的催淚畫面。

久違了的元朗食記-雞地篇:覓食家 + 百份百 + Mr. Chef + Darci by Aldou...

Happy Friday,繼續分享元朗本區食記,但雞地在那裡?其實是指元朗段以南、鳳翔路以東、元朗公路以西、下攸田村以北的地段,由於曾是元朗墟買賣雞鴨等家禽的市場,故有「雞地」之篇,很多街道都以「鳳X街/路」取名!甜魔家正正位處這區,所以常在這帶出沒搵食,下面介紹的餐廳,很多都是吃了十數次,甚至過百次的街坊店了~