跳至主要內容

奇妙的週末、奇妙的一年

上週六探完啟明BB後,甜魔一家就搭西鐵去南昌,轉車去欣澳/迪士尼線,啟開一家四口的奇妙之旅!! 


甜魔媽媽之前曾三次到訪迪士尼樂園,兩次是未嫁時,一次是因試食帶著Chloe妹妹同來 (詳文按此),而與Matthew仔同來卻是第一次。所以,十分的開心呢! 雖然,當天因為是週末關係,入園的遊客特多,到處都要排隊,但也無損媽媽的興奮心情~~~
 
到處都要排隊,這樣子與米老鼠合照好了!!
事實上,第一次進樂園的Matthew仔也興奮極了,特別是見到大堆的汽球,還有樂園中央的castle (一個曾給兩口子大力嫌棄,長得又醜又小的城堡...),就馬上興奮的大叫跑過去了!!!





與東京迪士尼相比,這城堡還真的遜色啦... 不過對於Matthew來講已經很吸引!!

來到小小世界,似乎甚麼都很吸引.... 就讓爸爸帶著好動Matthew到處走走,媽媽與睡著的妹妹代為幫忙排小朋友至愛的Dumbo flying elephant (小飛象) 吧~~



雖然因著排隊問題,爸爸與職員要理論了一段時間,才能成功帶著Matthew登機;不過最終能夠成功玩到就好! 對於這個打破常規、竟然會飛天的小象,Matthew十分喜歡啦,不過同時也有點驚青......





爸爸帶著Matthew坐一卡,甜魔媽媽就與Chloe妹妹坐另一卡;雖然排了50分鐘只能換來短暫約一分鐘的飛翔時間,但與小兄妹一同經歷歡樂,那是無價的!!


更多的爸爸機下照片,小熊維尼超級多人,這天我們一家四口沒有去了~~~ 還有轉轉杯也一樣很多人在等,又是留待下一次再玩!



要讚是迪士尼的細節位真的幾精美,而且香港園夠小也實在方便小朋友不會走得太累;真的,到處亂走亂逛,都有夠Matthew仔開心啦!





如果大家還記得,上週六天陰還下了一陣的雨,因此爸爸只拍了一陣,之後就收起相機。所以,接下來再看媽媽的相吧~~ 其實在出發前,我們還打了底,而Matthew仔理所當然就是最狼的一個!!



媽媽也來集郵,趁小飛象未開動前與Chloe妹妹來張合照!! 還有之後到新開的迷離莊園參觀迷離大宅 (真心好好玩!! 比小熊維尼好玩很多),也在排隊時與妹妹合照~~~




爸爸說一定要拍的提示
Creepy Matthew!!!!
Creepy again~~~ 可惜仍是暗!!
參觀中的懞矓合照
妹妹的樣子有驚驚嗎??
之後真的下起雨來,不過Matthew玩到興起不願走,我們又去到Adventure Land參觀泰山樹屋~~ 可知Matthew也是Tarzan的粉絲呢!
 




由差不多兩點玩到五點,有人超累啦... 最後答應了離開,並在上車後不久沉沉睡著!!! 傻瓜豬,其實爸爸媽媽買了annual pass呢,以後可以常常帶你去了~~~


如果大家還記得,甜魔媽媽在《半職媽媽去那裡?》分享過想每星期帶Matthew去一次圖書館、去一次科學館/文化館,再加一個地方,講的就是迪士尼了。事實上,今週一媽媽見天陰但沒有下雨,收工後也乘地點便利 (媽媽在荔景上班,去迪士尼很快!!) 又帶Matthew去玩了!
 
有人明顯high到傻了~~~ XD
今次一來先到Tomorrow Land,Matthew一見這個模型,就要主動跑去影相!! 大個仔,都知道要影相要留念了~~~
 

見沒多少人排隊,一來先去玩了飛船;它比小飛象飛得高一些,刺激多一些,Matthew仔真的有點驚驚呢~~~


又來集郵!!
接著去完成Matthew上次未圓的心願,去玩轉轉杯~~~
 

傻豬,唔係依個呀!!
但其實遊戲開始後,有人非常緊張又驚呢.... 後來媽媽索性全程抱著他~~
這天的小熊維尼少了很多少,不過也要排20分鐘左右,也好,就當鍛鍊Matthew的耐性囉!


這天由於Matthew午睡時間比較早,在10~11點,所以來到下午明顯比較累,沒再去Adventure Land、灰熊山谷、Toy Story Land及迷離山莊,再回Tomorrow Land就算。不用等的情況下玩了巴斯光年,不過這次太累沒合照,而且全程只得媽媽在射射射!


分別拿了19,000分及9,500,算不錯啦!
最後去駕車天地與Matthew一起揸車,這個項目也等得久約20分鐘,不過Matthew真的很喜歡,媽媽也與他玩得很開心~~
 


最後?? 當然沉沉睡了!! 不過在睡著之前,都有人扭計說不肯坐車要行路,後來還發脾氣打了媽媽一大巴,真的幾hurt,不過一陣後又忘記了照樣愛鍚這隻好動豬!


還有一天Matthew就滿2歲5個月,但之後還有很多個日子可以免費進場,媽媽很希望真的做到每星期帶他去一次迪迪尼,那麼門票就買得超級抵了!! 至於Matthew滿一歲後,反正都要返學時間不多,就集中火力帶Chloe妹妹去玩 (到時應該會走路了~~~),哈哈,這個annual pass買得十分抵呢!      
 
附上年票詳情給大家參考:http://park.hongkongdisneyland.com/hkdl/zh_HK/ticketsAndReservations/overview?name=MagicAccessPage
 
** 想收到兩小兄妹的最新消息,可以like一下Matthew and Chloe fanpage哦~~

留言

  1. 好搞笑呀,你同2個BB自拍佢地都皺紋既

    回覆刪除
    回覆
    1. haha, 始終係機動遊戲, 佢地有少少驚啦~~

      刪除
  2. Matthew仔有脾氣喎唔得打媽媽架知道嗎!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇計啦, 個刻佢太眼瞓了.... 有少少痛但都體諒的~~~

      刪除
  3. 阿妹妹打直瞓個樣好搞笑!
    Matthew仔嚟緊半年一定好開心,可以成日去Disney放電,實high爆!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係丫, 其實我個pass真係買得超抵呢~~~~

      刪除
  4. 排隊有咩問題?
    http://misshaitang.pixnet.net/
    唔使登入可留言

    haitang

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩, 太好啦, 真係怕鬼左sina丫~~

      排隊度, disney唔俾我代matthew同爸爸排呀, 插隊唔得, 一換一都唔得, 話要排o個個先可以玩... 我地同佢解釋, 以Matthew依種2歲半唔夠的幼兒, 邊可能50分鐘排隊唔走? 爸爸就一定要睇住佢啦! 都傾左5分幾鐘, 最後園方先俾佢地父子一齊玩咋! 其實佢有佢的道理, 但對帶同幼兒的家庭真係好唔方便囉, 唯有weekend少去, 去都唔等要排的game!

      刪除
  5. 我住愉景灣,基本上,去迪迪尼是超方便的,但...我還未決定會否帶O仔去呀...
    一來我不喜歡人多的地方,二來.... 我發現阿仔都唔多喜歡人多的地方.... 哈哈.....

    回覆刪除
    回覆
    1. O仔仲細, 慢慢決定啦, 其實最好都係2-3歲左右先開始去玩~~~

      刪除
  6. 平日帶佢地去迪迪尼都係個好好既節目. 我見個有個ftm朋友, 個個禮拜都帶佢個仔去, 乜都抵番晒.

    回覆刪除
    回覆
    1. hehe, 我都會係依挺超級抵的FTM呀, Yeah~~~~

      刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

快樂週五:十週年錫婚之旅預告 + 美國簽證心得分享

Happy Friday,急不及待分享今早美國簽證面試成功的好消息,數個月後的十週年錫婚之旅,就此敲定會去美加啦!不得不說,美國簽證還真是超麻煩又難搞,所以今篇也分享一下個人心得~ 先講講為什麼會想去美加。九週年的歐洲遊無疑十分開心,但再去最快也要2020年,始終去歐洲要計劃太多東西,十週年本來想去輕鬆的陽光海灘遊,其中斐濟是最大的目標。不過斐濟位於南半球,7-8月去會有點冷,未必能下水;所以又想過再去印尼  峇厘島 ;但期待度當然就差一截啦... 後來甜魔媽媽在去年的 Langham x Cordis 聖誕派對  中,幸運獲得 Langham New York 三晚套房住宿 + 雙人早餐 + 雙人Spa + 雙人米芝蓮晚餐,才開始研究這個從未想過會踏足的北美洲。

天佑烏克蘭 Stand with Ukraine

本想如常分享移加點滴,但2022年2月24日正式開啟的俄烏戰事,實在令人揪心!忍不住要在小小空間,記錄一下這一週多的所見所聞及所思所想。 Source: NBC News 甜魔媽媽明白並了解,每個國家、民族,甚至每個個體都有不同立場、政見及想法,但戰爭不同於一般外交手段,中間 必然牽涉殺戮及傷害 ,當中又無可避免會禍及無辜平民及婦孺。所以作為一個有同理心的正常人,我絕對 反對戰爭 ,而俄烏戰事一開始,甜魔媽媽就心痛不己;事實上,網上也到處都流傳著烏克蘭非軍事區被炮轟,百姓面對生離死別的催淚畫面。

久違了的元朗食記-雞地篇:覓食家 + 百份百 + Mr. Chef + Darci by Aldou...

Happy Friday,繼續分享元朗本區食記,但雞地在那裡?其實是指元朗段以南、鳳翔路以東、元朗公路以西、下攸田村以北的地段,由於曾是元朗墟買賣雞鴨等家禽的市場,故有「雞地」之篇,很多街道都以「鳳X街/路」取名!甜魔家正正位處這區,所以常在這帶出沒搵食,下面介紹的餐廳,很多都是吃了十數次,甚至過百次的街坊店了~