跳至主要內容

Matthew仔又有offer!! ^o^

好開心呀!! 搞到甜魔媽媽忍不住要馬上分享;是的,今早甜魔一家再帶Matthew參加第2次面試 報K1 (一直都講元朗的收生比較慢呀!),作為十月細仔的Matthew竟然叻到學校馬上當堂取錄,嘩哈哈哈~~~


老實講,爸爸媽媽都覺得Matthew今次表現很好呢! 一開始在室內playground與其他小朋友玩耍時,全程開心充滿笑容,同時又聽話守秩序;即使有八卦貪玩,想去拎玩具箱內的其他玩具,都有諮詢意見,甚至爸爸講「Just one ball, OK?」,Matthew也乖乖回答「OK~~」,最後還肯乖乖tidy up拿出來的玩具,很難得! 當然,作為父母我們也有醒目為他加分,例如Matthew見到校園有魚缸 (小型的),馬上開心說「Fish!」,媽媽就順勢問他「How many fish?」,引導他自己數出「One two three four five」;又如有幾架不同大小、顏色的車可以玩,又會問他「Which car do you want? The red one or green one? That big one OK?」等等,讓他在老師面前發出更多回應! 雖然媽媽不肯定這些會不會officially加分,但一定對印象分有影響,所以也要花心思的!
 
玩完遊戲,正式入房開始面試;所有小朋友 (約4-5位) 圍著堆滿Lego積木的檯坐,所有父母就在後面觀察,同時要填問卷。Matthew向來鍾意玩Lego,很快就堆很一座很高的Lego,而老師就在小朋友邊玩邊問題,包括:「小朋友,你叫甚麼名字?」「小朋友,你幾多歲?」「小朋友,爸爸/媽媽在那裡?」等等,Matthew今次沒有糖也肯回答自己名字/歲數,問到爸媽時不只是手指指出方向,還原句答「依個爸爸,依個媽媽...」;甚至到老師拿另一份小朋友的表,問另一位小朋友問題時,眼利的Matthew先指人家的照片,然後再指同一位小朋友講出該位小朋友名字呢! (按:Mathew當然未會認中文字,他只是跟老師發音啦!)
 
到離開房間,爸媽叫Matthew講「Thank you, bye bye」他又照跟,之後出到去派紀念品 (幾有心思,是魚油sample加一本Mcdull故事書) 又肯再講「Thank you」,真的令人很驚喜呢! 其實那時爸媽都覺得Matthew肯定會有offer,不過估不到校方是馬上派取錄通知書,可知我們面試時間是9:15AM,超早的一批的呢! 真的覺得Matthew今次非常叻叻~~ 同時,今次面試覺得老師們笑容滿臉頗有愛心,過程中也有耐性慢慢引導小朋友;相比早前派出offer的幼稚園,面試時間只有2分鐘左右,過程又木口木臉,今趟的留位費付得心甘情願很多呢!
 
然而,這兩天又有另一間很不錯的幼稚園開始派表,同時下週六又有最心儀的幼稚園面試 (就是上回很有心搞open day,Matthew玩得很開心的那間,詳見《Matthew仔首次interview + 開心開放日》),所以這$660可能最終又是白付,不過今次付得心甘情願的;同時如果Matthew真的in不到最心儀的幼稚園,我們也會積極考慮這一間的。其實,喜歡這間幼稚園,還因為附近有很美味的金茶王餐廳,今早面試後我們一家四口連姐姐 (是的,Chloe妹妹也有到場支持! 當然面試時就由姐姐抱著),就是去了那裡吃大早餐慶祝,哈哈哈~~
  
Matthew仔,為了自己為了妹妹,繼續加油啊!!

   
** 想收到兩小兄妹的最新消息,可以like一下Matthew and Chloe fanpage哦~~ 

留言

  1. 恭喜! 恭喜!
    Matthew 的表現真係Excellent呀!

    回覆刪除
  2. 嘩,matthew表現真係冇得彈呀!好叻仔!!! ^0^
    最犀利係佢識得跟住講隔離小朋友個名,超強的觀察力! 呢個仔唔簡單呢~~ ^0^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地都好意外, 覺得matthew好叻, 希望佢之後的面試keep住有咁高水準的表現啦!

      刪除
  3. 醒目 Matthew 仔! 真係 very impressive 呀!
    祝願可以獲得心儀又近屋企嘅學校 offer ~~~

    回覆刪除
  4. 相信係Mattew仔既表現太出色, 所以要即刻留人.
    除了之前整水喉既錢, 睇黎媽媽都要預多筆錢, Matthew仔咁叻叻, 真係間間都要比留位費 : )

    回覆刪除
    回覆
    1. 間間都要比留位費 --> 都唔知開心定傷心好, haha, 不過都係開心多!

      刪除
  5. 恭喜呀~~
    Matthew仔真係好叻!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝mandy姨姨, 其實最近matthew成日叫妳個名呢, 當然係連同拔叔叔叫啦!! ;)

      刪除
  6. matthew好叻呀!!恭喜恭喜

    回覆刪除
  7. 回覆
    1. Matthew係2011年10月出世, 係細仔, 到依家27個月啦~~ ;)

      刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

快樂週五:十週年錫婚之旅預告 + 美國簽證心得分享

Happy Friday,急不及待分享今早美國簽證面試成功的好消息,數個月後的十週年錫婚之旅,就此敲定會去美加啦!不得不說,美國簽證還真是超麻煩又難搞,所以今篇也分享一下個人心得~ 先講講為什麼會想去美加。九週年的歐洲遊無疑十分開心,但再去最快也要2020年,始終去歐洲要計劃太多東西,十週年本來想去輕鬆的陽光海灘遊,其中斐濟是最大的目標。不過斐濟位於南半球,7-8月去會有點冷,未必能下水;所以又想過再去印尼  峇厘島 ;但期待度當然就差一截啦... 後來甜魔媽媽在去年的 Langham x Cordis 聖誕派對  中,幸運獲得 Langham New York 三晚套房住宿 + 雙人早餐 + 雙人Spa + 雙人米芝蓮晚餐,才開始研究這個從未想過會踏足的北美洲。

天佑烏克蘭 Stand with Ukraine

本想如常分享移加點滴,但2022年2月24日正式開啟的俄烏戰事,實在令人揪心!忍不住要在小小空間,記錄一下這一週多的所見所聞及所思所想。 Source: NBC News 甜魔媽媽明白並了解,每個國家、民族,甚至每個個體都有不同立場、政見及想法,但戰爭不同於一般外交手段,中間 必然牽涉殺戮及傷害 ,當中又無可避免會禍及無辜平民及婦孺。所以作為一個有同理心的正常人,我絕對 反對戰爭 ,而俄烏戰事一開始,甜魔媽媽就心痛不己;事實上,網上也到處都流傳著烏克蘭非軍事區被炮轟,百姓面對生離死別的催淚畫面。

久違了的元朗食記-雞地篇:覓食家 + 百份百 + Mr. Chef + Darci by Aldou...

Happy Friday,繼續分享元朗本區食記,但雞地在那裡?其實是指元朗段以南、鳳翔路以東、元朗公路以西、下攸田村以北的地段,由於曾是元朗墟買賣雞鴨等家禽的市場,故有「雞地」之篇,很多街道都以「鳳X街/路」取名!甜魔家正正位處這區,所以常在這帶出沒搵食,下面介紹的餐廳,很多都是吃了十數次,甚至過百次的街坊店了~