跳至主要內容

Izumi Curry + Milk Top (Yahoo copy版)

琴日寫的白熊咖哩好麻麻, 相比之下媽媽公司附近的Izumi Curry雖然唔算好好, 但都贏佢十條街!

其實葵芳新都會的Izumi Curry早在6月尾已開張, 不過到依家Openrice仲未有紀錄, 真係好慢~~ 



而餐廳亦由初時的超級多人, 下下排餐懞 (因為不設訂位), 變到比較正常, 特別2個人好快有位~~



等位之時望住依D咁像真的模型.... 真係好鬼令難耐呀!!! 


 店內環境~~~~~
 

午餐 ($49-79) 會包一杯蘋果汁 / 橙汁 / (無糖) 可樂/ 雪碧 / 檸檬茶(雀檸) / 烏龍茶以供選擇, 都幾吸引丫! 首訪時揀了果汁, 原來超級大杯, 我好辛苦先飲到一半咋.... 所以之後都叫雀檸拎走算啦!
  

店內聲稱所有食物係即點叫製, 落單後會送上每人一份迷你沙律邊等邊食; 其實咁都幾好丫, 食份沙律打底先健康好多呢~~ 


去了N次的媽媽, 前後試了唔少款式, 首先係最具人氣的吉列豬扒咖哩飯 ($79), 我另+$5加配軟滑奄列, 好豐富! Izumi的咖哩都幾香濃, 口味帶一點酸, 撈上飽滿軟熟的靚靚珍珠米 (抵讚), 幾好食架!  加錢的奄列都真係又香又滑, 但吉列豬扒肉質較實, 水準只係平平!


又試過雞肉咖哩飯 ($49), 都係加了奄列, 雞肉比較乾同實, 無乜味, 又係唔太推介~~~


講多句, 其實平時我鍾意蘋果汁多過橙汁 (因為成日覺得橙汁比起原隻鮮橙差太遠了~~~), 但襯咖哩就橙汁會夾好多! 所以會推介飲橙汁更多 



另外又試過自家製漢堡扒咖哩飯 ($59), 依個反而好唔錯, 皆因漢堡肉質好鬆化又柔軟, 係咁多款肉類之中最好味的一項! 加埋+$5的奄列, 更加滿足!! 



蕃茄奄列咖哩飯 ($59) 都唔錯, 因為平時加錢的奄列得好少, 依份會滿足好多, 而且我選擇+$5添加軟滑芝士, 個種芝士交融蛋香的滋味真係好正架! 唔食肉都一樣美味滿足~~ 



邊寫都邊掛住咖哩添... 我估坐月時應該都冇得食, 好, 就趁8/23放假前去多一次先~~~ 

媽媽除了鍾意食咖哩, 更加鍾意在咖哩餐後來一杯雪糕, 份外滿足!! 所以今晚寫埋Milk Top先 



其實都係8/3去Wildfire high tea先發現, 原來奧海城都開了Milk Top! 媽媽不嬲好鍾意佢的雪糕袋, 同時見到又出左咁多新口味puddings, 就要了布丁、雪糕各2杯~~   

影得唔好, 依款其實係Caramel Pudding, 味道香甜又滑溜, 唔錯!! 



不過原來依款Sakura Pudding仲更加好味, 有一陣清香、甜味亦更為輕柔, 同牛奶味好夾呀!  至於雪糕方面, 老公係榴槤味的die hard fans, 食完叫我快D又再去入貨喎! 


不過對於媽媽同Matthew來講, Milk Top最為吸引的, 始終都係綠茶味雪糕!! 
  

雖然口感比起Haagen Dazs會冰D, 不過陣綠茶味真係好甘濃好突出, 比起白熊咖哩的綠茶軟雪糕足料千百萬倍呀!!! 



又有一段為食豬食Milk Top的video, 片中Matthew都讚了兩次「好好味」, 仲要努力自己筆!! 


又, 不知不覺來到8月中了... 真係要好好珍惜妹妹出世前的美食時光~~~~ 

留言

此網誌的熱門文章

快樂週五:十週年錫婚之旅預告 + 美國簽證心得分享

Happy Friday,急不及待分享今早美國簽證面試成功的好消息,數個月後的十週年錫婚之旅,就此敲定會去美加啦!不得不說,美國簽證還真是超麻煩又難搞,所以今篇也分享一下個人心得~ 先講講為什麼會想去美加。九週年的歐洲遊無疑十分開心,但再去最快也要2020年,始終去歐洲要計劃太多東西,十週年本來想去輕鬆的陽光海灘遊,其中斐濟是最大的目標。不過斐濟位於南半球,7-8月去會有點冷,未必能下水;所以又想過再去印尼  峇厘島 ;但期待度當然就差一截啦... 後來甜魔媽媽在去年的 Langham x Cordis 聖誕派對  中,幸運獲得 Langham New York 三晚套房住宿 + 雙人早餐 + 雙人Spa + 雙人米芝蓮晚餐,才開始研究這個從未想過會踏足的北美洲。

天佑烏克蘭 Stand with Ukraine

本想如常分享移加點滴,但2022年2月24日正式開啟的俄烏戰事,實在令人揪心!忍不住要在小小空間,記錄一下這一週多的所見所聞及所思所想。 Source: NBC News 甜魔媽媽明白並了解,每個國家、民族,甚至每個個體都有不同立場、政見及想法,但戰爭不同於一般外交手段,中間 必然牽涉殺戮及傷害 ,當中又無可避免會禍及無辜平民及婦孺。所以作為一個有同理心的正常人,我絕對 反對戰爭 ,而俄烏戰事一開始,甜魔媽媽就心痛不己;事實上,網上也到處都流傳著烏克蘭非軍事區被炮轟,百姓面對生離死別的催淚畫面。

久違了的元朗食記-雞地篇:覓食家 + 百份百 + Mr. Chef + Darci by Aldou...

Happy Friday,繼續分享元朗本區食記,但雞地在那裡?其實是指元朗段以南、鳳翔路以東、元朗公路以西、下攸田村以北的地段,由於曾是元朗墟買賣雞鴨等家禽的市場,故有「雞地」之篇,很多街道都以「鳳X街/路」取名!甜魔家正正位處這區,所以常在這帶出沒搵食,下面介紹的餐廳,很多都是吃了十數次,甚至過百次的街坊店了~