跳至主要內容

寶寶反斗城 Babies"R"Us 一站式嬰幼兒玩具用品中心 : 試用分享 (下)

隔了個多星期,繼續分享Babies"R"Us的產品試用報告;為了承接上篇的氣勢,今篇繼續是先以Chloe妹妹的sexy豬仔照打頭陣,哈哈哈!!!


媽媽o係愚人節擺我上檯,真可惡!!!
上篇寫了HiPPBubble的產品,今篇就寫Fisher-Price (下面簡稱FP) 的多款嬰幼兒用品。對於這個牌子,甜魔媽媽的認識原本只限於益智玩具,也是藉著這個今次活動才知原來FP的產品很豐富,包括Bath Foam, Shampoo & Conditor, Body Lotion, Handwash Soap, Wash Mitt, Wipes, Straw Cup、Travel Fork & Spoon, Meal Set, Tote along snackers等等,總之就應有盡有!





FP的產品最大特點是色彩十分繽紛,加上可愛的動物造型,令到Matthew及Chloe都十分喜歡。在收件的當晚,Matthew已將所有的產品拆出來,大玩特玩了;開始抓東西的Chloe妹妹,也不甘後人,馬上抓著濕巾不放,甜魔媽媽也樂於讓濕巾成為她換片時的comforter,免得她轉來轉去了!



而且FP的產品也實用幾好用,以濕巾為例,真的柔軟又舒適,用在Chloe妹妹嬌嫩的pat pat上也沒有問題。至於一系列沐浴及清潔系列,更是吸引好動Matthew乖乖沖涼/洗手的好幫手;講真,單是沖涼房有這樣可愛的用品擺放著,看著也有好心情啦! =)


可愛的lion教導Matthew遊戲後,吃飯前要乖乖洗手

另外獅子造型的Wash Mitt,更是Matthew仔近期的至愛;或是聽得太多《Three little kittens》吧 (故事中的三隻小貓因失掉了Mitten而沒有pie吃... 有興趣可search youtube),這隻為食豬可是十分喜愛/著緊沖涼的小手套的!! 又,為了公平起見,今篇也貼兩張Matthew的浴照吧~~



最後是餐具系列,色彩豐富、造型又可愛,特別能引起小朋友的飲水/進食興趣;甜魔媽媽也特別喜歡Tote-Along Snacker的設計,以後給Chloe裝星星餅一流!! 不過暫時這批餐具都是先由Matthew哥哥享用,除了因為吸管要較用力啜 (以防幼兒飲得太急嗆到),暫時較適合哥哥,也因為Chloe妹妹的櫻桃小咀真的很細,只塞得下特細的餵食匙!! XD
 


Matthew: 妹妹,妳要學野啦~~~~
多謝Babies"R"Us這一系列的產品,真的很適合甜魔家;而甜魔媽媽最近也逛了Popcorn另一間Babies"R"Us專門店 (全港有兩間,另一間位於尖沙咀i-Sqaure,前文有介紹,其他的都是在Toys"R"Us內的附屬店),也是超級好逛的推介熱點!




十分開心的試玩區,可惜這次沒有小兄妹同行,不然他們一定樂透了!!
照顧一個嬰兒成長真的不易,花的時間與心力都很多,但見到他們的成長,那種樂悅真是無價的!! 今天正好是Chloe妹妹七個月大的日子,最後再送兩張她與豬仔的合照以及可愛獨照~~~



  
寶寶反斗城 BabiesRus
全線地址可見:http://www.babiesrus.com.hk/chi/address.aspx
 
** 想收到兩小兄妹的最新消息,可以like一下Matthew and Chloe fanpage哦~~

留言

  1. matthew著住藍色恤衫張相同爸爸激似呀^0^

    回覆刪除
  2. 原來fisher price都有BB用品,我都吾知,嘻嘻

    回覆刪除
    回覆
    1. 妳地個邊o既BabiesRus應該更大更好行, 去睇下囉, 佢唔貴的

      刪除
  3. 妺妹同 Matthew 仔都好似樣呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係丫, 佢地半歲時都幾似樣架, 但同時又各自似爸爸/似我, 好搞笑呢

      刪除
  4. 原來妹妹已經七個月大,仲識自己坐添!大得好快呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係丫, 咁又7個月啦, 相信好快又一歲了! 佢都係快的BB, 到時應該識行lu~~~

      刪除
  5. 兩兄妹似樣之餘又各自都似父母,妹妹好似又大個咗啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好like海豚兒的comment, 講得好中, 所以生兒育女先至咁好玩, 真係好驚喜呢

      刪除
  6. 妹妹塊面r損左呀?
    你唔講真係唔知原來fisher price除左玩具之外, 仲有咁多款護理用品. 我鍾意佢夠易認, 因為啲公仔十年如一日! haha...

    回覆刪除
    回覆
    1. 都未係損, 只係「印」紅左, 皮膚太嫩啦, hehe

      原來好多人都係FP粉絲, 都係架, 易認+小朋友一睇就開心真係一大優點

      刪除
  7. 哇~ 估唔到fisher price 都有出咁多野!! 我好鍾意用fisher price ge 野ga!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁可以去睇下啦, 反正佢的野都唔貴 ;)

      刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

快樂週五:十週年錫婚之旅預告 + 美國簽證心得分享

Happy Friday,急不及待分享今早美國簽證面試成功的好消息,數個月後的十週年錫婚之旅,就此敲定會去美加啦!不得不說,美國簽證還真是超麻煩又難搞,所以今篇也分享一下個人心得~ 先講講為什麼會想去美加。九週年的歐洲遊無疑十分開心,但再去最快也要2020年,始終去歐洲要計劃太多東西,十週年本來想去輕鬆的陽光海灘遊,其中斐濟是最大的目標。不過斐濟位於南半球,7-8月去會有點冷,未必能下水;所以又想過再去印尼  峇厘島 ;但期待度當然就差一截啦... 後來甜魔媽媽在去年的 Langham x Cordis 聖誕派對  中,幸運獲得 Langham New York 三晚套房住宿 + 雙人早餐 + 雙人Spa + 雙人米芝蓮晚餐,才開始研究這個從未想過會踏足的北美洲。

天佑烏克蘭 Stand with Ukraine

本想如常分享移加點滴,但2022年2月24日正式開啟的俄烏戰事,實在令人揪心!忍不住要在小小空間,記錄一下這一週多的所見所聞及所思所想。 Source: NBC News 甜魔媽媽明白並了解,每個國家、民族,甚至每個個體都有不同立場、政見及想法,但戰爭不同於一般外交手段,中間 必然牽涉殺戮及傷害 ,當中又無可避免會禍及無辜平民及婦孺。所以作為一個有同理心的正常人,我絕對 反對戰爭 ,而俄烏戰事一開始,甜魔媽媽就心痛不己;事實上,網上也到處都流傳著烏克蘭非軍事區被炮轟,百姓面對生離死別的催淚畫面。

久違了的元朗食記-雞地篇:覓食家 + 百份百 + Mr. Chef + Darci by Aldou...

Happy Friday,繼續分享元朗本區食記,但雞地在那裡?其實是指元朗段以南、鳳翔路以東、元朗公路以西、下攸田村以北的地段,由於曾是元朗墟買賣雞鴨等家禽的市場,故有「雞地」之篇,很多街道都以「鳳X街/路」取名!甜魔家正正位處這區,所以常在這帶出沒搵食,下面介紹的餐廳,很多都是吃了十數次,甚至過百次的街坊店了~