跳至主要內容

MaMa Mia 收腹帶試用分享 (1)



考慮了很久,好不好放這張照片,最後決定----還是放啦!! 將醜的一面盡現人前,正好給自己更大的動力要去減肥修身了!! 其實,有追看甜魔媽媽blog的朋友會知道,產前的媽媽真的幾窈窕的 (詳見《我想修身......!!!》),不過經歷兩胎生產後,肥也是其次,身材真的大走樣了..... 特別是那鬆夸夸的肚皮,真的非常嚇人,令媽媽傷心欲絕啦..... > <



所以,得到MaMa Mia送出收腹帶,真的很開心呢! 雖然,媽媽家裡一早已買了Carriwell的收腹帶 (買的是S/M碼),不過size似乎有點鬆呢... 沒法,誰叫它只有S/M或M/L兩個選擇!!

上面是Carriwell的收腹帶,明顯鬆大多了!!
相比之下,MaMa Mia的收腹帶有S, M, L, XL四個size,當然就更貼身了! 急功的媽媽選了甚麼size? 嘻嘻,當然就是S碼了! 其實,S碼也有31',與媽媽巔峰時期的23-24'小蠻腰相比,其實還是一個很可怕的數字........ @@

揀了S碼,我要努力!!
回到正題,講物料,MaMa Mia的收腹帶是沒有Carriwell有機棉的柔軟,不過較挺身的設計可以將肚腩包得更緊,而且勝在中間有透氣位,包得再緊也不會很焗促,夜晚睡覺坐著仍然舒適~~


不怕老實講,自從產後第2週體重由67.5KG下降至59KG後,之後甜魔媽媽的體重變化不大,仍然保持在59KG左右.... 一來是自己想吸收多點營養來製造媽媽奶,二來也是復出後有不少試食,想節食並不容易~ 令人鼓舞是穿著收腹帶後,肥就是肥了點,不過馬上勉強算是「有返條腰」了!!

是就是肥了點,不過勉強也算有條腰!
十分寄望它可以幫到我修腰、收腹,特別如果可以拉近下面兩者的距離,就太好了!! 甜魔媽媽最希望是去到年底時,可以成功減到2吋腰間肥肉,不然就出醜於人前了....


為什麼這樣講? 因為媽媽一位中同,不知是好心還是靠害,邀請了我擔任明年初婚宴的姊妹... (應該也是好心,給我動力去努力減肥修身!!) 看一看這些姊妹裙,真是胖一點都很難穿得上啊..... 所以修身需要非常迫切!! @@
 

接下來幾週,甜魔媽媽會繼續報導使用收腹帶的進度,請密切留意~~~
 
 
關於Mamamia:以實惠價錢提供一系列高質素母嬰用品,現於全線荷花親子店、新都城百貨公司、爸媽部落等各大商店火熱發售。
http://www.facebook.com/mmm.hkg
查詢電話&電郵: 3520 2026 / sales@parakeet.com.hk
更多分享: www.Yes-Parents.com / http://www.facebook.com/YesParents
  
 
** 想收到兩小兄妹的最新消息,可以like一下Matthew and Chloe fanpage哦~~

留言

  1. 加油,茵!
    期待你條纖腰復出 :)
    Dora

    回覆刪除
  2. 等你報告!
    我上次只用了幾次,無再用了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 第一胎可以懶下, 第2胎真係唔懶得呀!!!

      刪除
  3. 加油﹗加油﹗期待你條纖腰^^

    回覆刪除
  4. 收腹帶並啥唔係用來修身,你會不會有誤解?

    haitang

    回覆刪除
    回覆
    1. 收身減肥我再另外努力啦, 不過希望收腹帶可以幫我shape返條腰同收緊個肚皮都好好啦!

      刪除
  5. 見到妳真人都唔覺妳有59kg喎btw努力呀

    回覆刪除
  6. 你都仲係好瘦,吾駛驚!!
    肥都仲可以減,D紋都吾知點算.....生完哂可能去做laser整走去,哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 妳今胎又有爆紋咩? 我反而冇事呀, 要好勤力搽防紋呢

      刪除
  7. 睇相你好瘦bor.....我都冇用收腹帶了><

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔瘦呀, 暗啞底好多肥肉呢...
      妳都唔好懶啦, 有收腹帶夜晚都用下啦!

      刪除
  8. 回覆
    1. 生完2胎, 我絕對唔再可以用fit來形容呢... 要繼續努力!!

      刪除
  9. 其實你真係好fit呀!
    唔洗同班姊妹玩"鬥瘦"棋啦,哈哈!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哎呀呀, 妳地真係太鍚我, 係咁講好說話... 不過事實擺在眼前, 老公每次見到我個腩都話「嘩!!」 > <

      刪除
  10. 回覆
    1. 哎呀呀, 妳地真係太鍚我, 係咁講好說話... 不過事實擺在眼前, 老公每次見到我個腩都話「嘩!!」 > <

      刪除
  11. Add oil mama, keep it frequently , 好快瘦返, btw, 我自問瘦底都冇試過23/24 only 25 haha

    回覆刪除
    回覆
    1. 梗係啦, 原來妳高成咁~~ 以後bb都一定好高呢, yeah!

      刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

快樂週五:十週年錫婚之旅預告 + 美國簽證心得分享

Happy Friday,急不及待分享今早美國簽證面試成功的好消息,數個月後的十週年錫婚之旅,就此敲定會去美加啦!不得不說,美國簽證還真是超麻煩又難搞,所以今篇也分享一下個人心得~ 先講講為什麼會想去美加。九週年的歐洲遊無疑十分開心,但再去最快也要2020年,始終去歐洲要計劃太多東西,十週年本來想去輕鬆的陽光海灘遊,其中斐濟是最大的目標。不過斐濟位於南半球,7-8月去會有點冷,未必能下水;所以又想過再去印尼  峇厘島 ;但期待度當然就差一截啦... 後來甜魔媽媽在去年的 Langham x Cordis 聖誕派對  中,幸運獲得 Langham New York 三晚套房住宿 + 雙人早餐 + 雙人Spa + 雙人米芝蓮晚餐,才開始研究這個從未想過會踏足的北美洲。

天佑烏克蘭 Stand with Ukraine

本想如常分享移加點滴,但2022年2月24日正式開啟的俄烏戰事,實在令人揪心!忍不住要在小小空間,記錄一下這一週多的所見所聞及所思所想。 Source: NBC News 甜魔媽媽明白並了解,每個國家、民族,甚至每個個體都有不同立場、政見及想法,但戰爭不同於一般外交手段,中間 必然牽涉殺戮及傷害 ,當中又無可避免會禍及無辜平民及婦孺。所以作為一個有同理心的正常人,我絕對 反對戰爭 ,而俄烏戰事一開始,甜魔媽媽就心痛不己;事實上,網上也到處都流傳著烏克蘭非軍事區被炮轟,百姓面對生離死別的催淚畫面。

久違了的元朗食記-雞地篇:覓食家 + 百份百 + Mr. Chef + Darci by Aldou...

Happy Friday,繼續分享元朗本區食記,但雞地在那裡?其實是指元朗段以南、鳳翔路以東、元朗公路以西、下攸田村以北的地段,由於曾是元朗墟買賣雞鴨等家禽的市場,故有「雞地」之篇,很多街道都以「鳳X街/路」取名!甜魔家正正位處這區,所以常在這帶出沒搵食,下面介紹的餐廳,很多都是吃了十數次,甚至過百次的街坊店了~