跳至主要內容

Matthew仔首次interview + 開心開放日


終於完成生日會啦!! 媽媽的感覺似是散哂,不過都想努力繼續寫blog,今天就簡短一點,簡單記錄剛過去的週六點滴啦~~~


其實週六一家四口也很忙,因為全體出動,陪Matthew進行第一場interview (前個星期就是排隊去交表;幸得姐姐幫忙,我們排第三,被安排在最早段的9點開始interview!)! 面試的過程很簡短,令媽媽覺得這間幼稚園有點hea;同時間Matthew仔的表現一般啦,如明明懂得講自己的名字 (當有糖/食物引他時,百試百靈!!),但面試時卻不肯告訴老師.... 由於地點實在太近家裡,始終希望也成功拎到offer!
 
之後大家又出發到另一間幼稚園,參加10點開始的Open day,相比之下後者就吸引多了! 除了校園超大,設備超齊備,校方及老師又超用心的準備了很豐富的節目,心思非常實得一讚! 多講無謂,不如直接去片吧~~~~

 
Matthew仔第一次見到咁大隻的龜龜!
仲有crocodile! 當然是假的~~~~
以及elephant,好動豬試圖揹起象公仔呢!
還有親親小狗的環節... Matthew仔非常開心哦~~~
拍照區,Matthew的手勢是預表自己快將2歲嗎?
Matthew: F for fish!!!
去到教學樓內,也有不少的攤位及遊戲,這間房內就是介紹兔仔了;當中一些知識 (如兔仔到一歲就算成年,差不多大定,平均壽命大概有7-12年,等等...),連媽媽也不知道呢!


另一間房還有cupcake製作班,好動為食豬既有玩,又有食,當然超級開心了~~~~


樓下操場除了地方極大,還有五個不同的運動攤位,包括射籃球、乒乓球、射紙飛機等... 雖然大部分對Matthew來講都有點難,但好動豬仍然在爸爸的陪同下,很努力去玩,媽媽看著也很開心!



其中,乒乓球的比賽中,Matthew仔更成功創造佳績,榮登榜首呢! 可惜我們留不到下午2點,否則應該可以領獎呢~~


對部分人來講,可能這間幼稚園會太鄉村了,不過就非常適合Matthew仔呢! 但它現在還未開始收表,希望遲些可以順利交表,進入面試並得到offer啦! 最後,Chloe當日也到場支持,雖然過程大多只是睡,但衷心希望哥哥拎到好offer後,兩年後又可以帶契妹妹呢~~


  
** 想收到兩小兄妹的最新消息,可以like一下Matthew and Chloe fanpage哦~~

留言

  1. Yeah yeah Matthew Gor Gor smart boy ^^

    回覆刪除
  2. Matthew仔好叻叻,同小動物做好朋友,好大膽!
    希望可以入到最最最適合佢嘅學校!

    回覆刪除
    回覆
    1. 講得好好, 唔係名校就一定o岩, 我都係最希望佢搵到適合matthew的幼稚園呀! :)

      刪除
  3. 間學校好有heart 啊!!! 我都好鍾意呢些學校

    回覆刪除
  4. 我都覺得間學校會啱matthew仔呀, 咁多戶外活動既地方, i like it! 早兩日我都去左間幼稚園既open day, 不過佢就一啲戶外空間都無呀...

    回覆刪除
    回覆
    1. 一啲戶外空間都無 --> 唔會係好動matthew的首選啦, 其實田鼠b都一樣呀, 佢咁好波!!

      刪除
    2. 揹起大象, 好搞笑呀.
      媽媽誤會了, Matthew 仔舉起既唔係2字呀, 係V字, 所有面試都勝利呀.

      刪除
    3. 好呀, 承妳貴言, 希望matthew得到victory啦~~~ :D

      刪除
  5. 嘩,依間學校好大,open day 好似個嘉年華咁,好正!
    可否八下係邊一區邊一間呢?
    點解會"太鄉村"呢? 反而似名貴的私校呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係元朗區, 但位置位於錦田的聖公會聖約琵堂呀, 我地都好滿意, 不過老人家唔鍾意佢位於鄉郊地區囉

      刪除
    2. 感觉好似卡通片里外国的寄宿学校咁大!
      如果TKO有,又有学券,老師ok,搭校車方便,我都想一仔去讀呢!

      刪除
  6. 呢間學校又幾好喎, 起碼從open day可以睇得出佢地係有心攪好學校嘛
    加油呀 mattew

    回覆刪除
    回覆
    1. 好agree, 幼兒教育中, 老師有心真係好重要呢! 希望有得interview啦, matthew同媽媽都會努力!

      刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

快樂週五:十週年錫婚之旅預告 + 美國簽證心得分享

Happy Friday,急不及待分享今早美國簽證面試成功的好消息,數個月後的十週年錫婚之旅,就此敲定會去美加啦!不得不說,美國簽證還真是超麻煩又難搞,所以今篇也分享一下個人心得~ 先講講為什麼會想去美加。九週年的歐洲遊無疑十分開心,但再去最快也要2020年,始終去歐洲要計劃太多東西,十週年本來想去輕鬆的陽光海灘遊,其中斐濟是最大的目標。不過斐濟位於南半球,7-8月去會有點冷,未必能下水;所以又想過再去印尼  峇厘島 ;但期待度當然就差一截啦... 後來甜魔媽媽在去年的 Langham x Cordis 聖誕派對  中,幸運獲得 Langham New York 三晚套房住宿 + 雙人早餐 + 雙人Spa + 雙人米芝蓮晚餐,才開始研究這個從未想過會踏足的北美洲。

天佑烏克蘭 Stand with Ukraine

本想如常分享移加點滴,但2022年2月24日正式開啟的俄烏戰事,實在令人揪心!忍不住要在小小空間,記錄一下這一週多的所見所聞及所思所想。 Source: NBC News 甜魔媽媽明白並了解,每個國家、民族,甚至每個個體都有不同立場、政見及想法,但戰爭不同於一般外交手段,中間 必然牽涉殺戮及傷害 ,當中又無可避免會禍及無辜平民及婦孺。所以作為一個有同理心的正常人,我絕對 反對戰爭 ,而俄烏戰事一開始,甜魔媽媽就心痛不己;事實上,網上也到處都流傳著烏克蘭非軍事區被炮轟,百姓面對生離死別的催淚畫面。

久違了的元朗食記-雞地篇:覓食家 + 百份百 + Mr. Chef + Darci by Aldou...

Happy Friday,繼續分享元朗本區食記,但雞地在那裡?其實是指元朗段以南、鳳翔路以東、元朗公路以西、下攸田村以北的地段,由於曾是元朗墟買賣雞鴨等家禽的市場,故有「雞地」之篇,很多街道都以「鳳X街/路」取名!甜魔家正正位處這區,所以常在這帶出沒搵食,下面介紹的餐廳,很多都是吃了十數次,甚至過百次的街坊店了~