跳至主要內容

Matthew and Chloe Party 2013 ~ 製作花絮、靚相影片分享及鳴謝

甜魔之家上星期天,在教會/荃灣Outback一連兩場的Matthew and Chloe Party終於有相睇啦!! 一連舉行兩場派對真的不容易,特別多謝爸爸、嫲嫲在背後的協助,還有Brian的靚相~~~


其實蛋糕已經介紹過 (詳見《Maxim's ~ Happy Card & Happy Cake!!》),都是訂由美心,兩個都很繽紛! 多謝每日出入西鐵站的爸爸幫手訂餅~~~


生日banner本來該由媽媽負責,不過最後都由爸爸的同事幫忙訂製了;雖然定價較貴,不過可以保存很久呢! 而且沒有寫上幾歲及年份,下年/後年都可以再用,哈哈!




其實今次甜魔媽媽需要花心思的,只是小兄妹的造型、預訂餐廳 (第二場),以及小朋友的小小禮物袋 (第二場)~~ 其中,負責小兄妹的造型絕對是媽媽的pleasure啦,好動Matthew還是一貫的causal look好了,至於Chloe妹妹就第一次穿上裙仔,非常之cute! 還在One Baby揀了可愛頭飾來襯,不過她似乎不太習慣/喜歡,最後在party上都沒有戴了!


第二場餐廳方面,在Ruby Tuesday (產前特別去了一次午餐視察場場,可見《Ruby Tuesday + Office Party》) 及Outback Steakhouse中,最終揀了後者,除了因為味道,更重要是前者是任點任叫,後者則有set menu,場面比較沒那麼亂。(按:去年在麥當當的party就是任點任叫... 甩漏的情況很嚴重呢~~) 不過感覺party的食物始終沒有單點的細緻美味,還有就是很多朋友都早走了,錯過了最美味的Chocolate Thunder呢!!


是的,第一場在教會的party也辛苦嫲嫲幫手製作雞翼及紅雞蛋;加上兩口子粗製的三文治,再買些零食及飲品,就是簡單的一場茶會party了!!



來到第二場party,飲品/食物都有人服待上檯,大家都可以輕鬆一點了! 放片睇靚相啦~~~



當日其實也有好些BB及小朋友到場,不過除小兄妹外,最搶鏡要算Jamie了,那天剛好滿11個月的她非常精靈活動,調皮好動,很有Matthew仔的影子呢!!



Matthew與Jamie都好friend架... 仲超級鍾意人地的媽咪,成日都咀對咀錫錫添~~~


與超級鍾意小朋友的Vivi姨姨一起來張合照,也是show show媽媽修身前的樣... 好希望可以keep到Vivi咁fit!!


到開心吹蠟燭環節,到底蛋糕有幾吸引? 睇下Matthew and Jamie的表情都可知一二~~~~ =P

  

開心大合照時間,可知當日除是Matthew 2歲生日、Chloe妹妹滿月 (多12日)、Jamie 11個月大,也是院長生日的大日子呢! 四倍開心啊~~~ =)



在餐廳外面再影過~~~~



甜魔媽媽的食友們,當中特別開心Sunny一家也抽空出席,可惜沒有多餘時間與小姊妹好好玩玩聚聚!


這張魚子醬雖然沒望鏡頭,但拍得很有美感的,也特別post上來~~~ =)


還有更多的.... 也有些漏掉了的,希望不要見怪~~~~



Matthew果然大個仔了... 上年一歲生日會累到不得了,今年派對結束後還要跑步呢!!!


已經多番提醒大家不要買禮物,還是收獲甚豐,還未計厚厚的利是... 多謝大家的厚愛了!!


為了紀念 (第2場) party的盛況,爸爸也製作了一段video,有興趣看看吧~~ 其實,最想講的是:真的衷心多謝到場的每一位,你們的臨到令到party生色不少呢!


最後.... 雖然party後爸爸及媽媽都散哂,但當媽媽問爸爸下年會否為小兄妹搞party,他馬上回答「當然要搞! Matthew仔都搞了一歲及二歲party,妹妹怎可以沒有?」呵呵,爸爸還是挺公平,並錫錫這位小情人的哦~~ 那,下年再度努力吧!!
 
 
** 想收到兩小兄妹的最新消息,可以like一下Matthew and Chloe fanpage哦~~

留言

  1. 早走果啲係咪唔想同你爭chocolate thunder 咋! ;)

    回覆刪除
    回覆
    1. haha, 都係, 因為最後d choco thunder都係清光哂!

      刪除
  2. 好野~有靚相~係出面ge大合照~魚子醬一直搶食Matthew的糖公仔~所以大家都無望鏡頭

    回覆刪除
    回覆
    1. haha, 好正常的bb反應~~

      除左大合照, 妳地一家三口個張都真心好靚呀! Brian好野! :D

      刪除
  3. 效率超快喎,讚!
    可否借張大合照一用呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔算快啦, 素素同劉總比我更早出呢~~

      借用大合照當然冇問題啦, 駛唔駛另外send?

      刪除
  4. 嘩好開心呀,甘橋我嗰日都係荃灣呢

    回覆刪除
  5. 好快手呀!! 果日超開心
    食到好飽足呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 妳地之後仲食到dinner, 都未算最飽丫, haha :p

      刪除
  6. 回覆
    1. 係丫, 特別見到matthew仔開心, 幾辛苦都值得了~~ ^_^

      刪除
  7. 妹妹打扮得巧靚呀!
    兄妹真幸福,除咗家人,仲有咁大班哥哥姐姐錫佢哋!
    祝兄妹倆繼續快樂成長! 生日 party 長攪長有,哈哈!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 男仔衫著黎著去都係個d, 媽媽梗係有心機幫妹妹扮靚多d啦, hehe

      生日 party 長攪長有 --> 真係好睇精神同時間呀~~ :p

      刪除
  8. 好開心既birthday party ar...
    爸爸真係好錫2兄妹呀, 俾我家果位, 肯定撒手擰頭呀... :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁今年又特別d, 一次慶哂兩兄妹, 同埋我地搞完依個party之前就唔打算搞妹妹百日宴啦 ;)

      刪除
  9. 真的好開心的生日party , heehee

    回覆刪除
    回覆
    1. 好開心妳都有份出席, 仲幫手影左唔少相添~~ ^3^

      刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

快樂週五:十週年錫婚之旅預告 + 美國簽證心得分享

Happy Friday,急不及待分享今早美國簽證面試成功的好消息,數個月後的十週年錫婚之旅,就此敲定會去美加啦!不得不說,美國簽證還真是超麻煩又難搞,所以今篇也分享一下個人心得~ 先講講為什麼會想去美加。九週年的歐洲遊無疑十分開心,但再去最快也要2020年,始終去歐洲要計劃太多東西,十週年本來想去輕鬆的陽光海灘遊,其中斐濟是最大的目標。不過斐濟位於南半球,7-8月去會有點冷,未必能下水;所以又想過再去印尼  峇厘島 ;但期待度當然就差一截啦... 後來甜魔媽媽在去年的 Langham x Cordis 聖誕派對  中,幸運獲得 Langham New York 三晚套房住宿 + 雙人早餐 + 雙人Spa + 雙人米芝蓮晚餐,才開始研究這個從未想過會踏足的北美洲。

天佑烏克蘭 Stand with Ukraine

本想如常分享移加點滴,但2022年2月24日正式開啟的俄烏戰事,實在令人揪心!忍不住要在小小空間,記錄一下這一週多的所見所聞及所思所想。 Source: NBC News 甜魔媽媽明白並了解,每個國家、民族,甚至每個個體都有不同立場、政見及想法,但戰爭不同於一般外交手段,中間 必然牽涉殺戮及傷害 ,當中又無可避免會禍及無辜平民及婦孺。所以作為一個有同理心的正常人,我絕對 反對戰爭 ,而俄烏戰事一開始,甜魔媽媽就心痛不己;事實上,網上也到處都流傳著烏克蘭非軍事區被炮轟,百姓面對生離死別的催淚畫面。

久違了的元朗食記-雞地篇:覓食家 + 百份百 + Mr. Chef + Darci by Aldou...

Happy Friday,繼續分享元朗本區食記,但雞地在那裡?其實是指元朗段以南、鳳翔路以東、元朗公路以西、下攸田村以北的地段,由於曾是元朗墟買賣雞鴨等家禽的市場,故有「雞地」之篇,很多街道都以「鳳X街/路」取名!甜魔家正正位處這區,所以常在這帶出沒搵食,下面介紹的餐廳,很多都是吃了十數次,甚至過百次的街坊店了~