跳至主要內容

陽澄湖牌大閘蟹 x 東來順大閘蟹晚宴

嘻嘻,下圖堆積如山的大閘蟹是不是很吸引呢? 沒錯,秋天來到,又差不多是吃大閘蟹的時間了~~ 可知大閘蟹向來是港人的心頭愛,每年能吃掉數以百萬噸之多!!    
 
 
其中,「陽澄湖」可說是大閘蟹界的終極光環;然而去年陽澄湖大閘蟹的產量只有約2,300噸,但掛著「陽澄湖大閘蟹」之名出售的大閘蟹卻高達20多萬噸,可見假貨充斥有多嚴重! 為此,蘇州市政府決意整頓市場,統一由蘇州市陽澄湖大閘蟹集團負責「陽澄湖牌大閘蟹」的銷售,並加上三重防偽特徵:
  • 「雙戒指」設計:其中一隻蟹螯戴上「原產地標識」防偽特徵
  • 另一隻蟹螯則戴上出口防偽戒指
  • 產品禮盒貼上由國家農業部發出的「水產品質量追溯認證」

大家只要認清以上特徵,並密切留意陽澄湖牌大閘蟹Facebook專頁的更新,就可知道入/補貨日期,買到正宗正貨、來自陽澄湖、「青背白肚、金爪黃毛」的蟹中王者!
--> www.facebook.com/yangchenghupai
 
除了供應100%陽澄湖大閘蟹,陽澄湖牌大閘蟹更與米芝蓮大廚陳國強師傅 合作,為大家炮製出一系列以陽澄湖大閘蟹為主要材料的新菜式,前晚甜魔媽媽也很榮幸獲邀出席位於東來順的「湖八鮮宴」,渡過難忘一晚!


這個「陽澄湖牌大閘蟹.湖八鮮宴」,是今年十月初陳師傅專程到蘇州陽澄湖親身視察,並品嚐大閘蟹出品後,再以其為主要材料,並配以其他湖八鮮為材料的菜式,精心炮製出的精彩美饌,實在令人引頸以待!


當晚以一系統的清新頭盤作為開始,先是糯米糖藕,那軟糯香甜的美妙地道滋味,勾起多年前遊歷蘇滬杭的美好回憶,很是懷念!

糯米糖藕
無錫脆鱔是無比的鬆脆、清甜、可口,也是一道引人入勝的開胃頭盤小吃!

無錫脆鱔
甜魔媽媽首次品嚐雪菜菱角酥,在粉糊軟滑中原來會帶一點脆口,滋味十分特別呢!

雪菜菱角酥
煙燻桂魚的煙燻味不算很重,仍可吃到桂魚的鮮味及細嫩質感的~~

煙燻桂魚
安格斯叉燒是款創新之作,叉燒的肉質特別軟稔,肉味也份外濃厚!

安格斯叉燒
然後有媽媽大愛的龍井煙燻蛋,這個菜式的煙燻味就夠勁了,加上溏心半流的香甜蛋黃,很是吸引!

龍井煙燻蛋
很開心當晚也有鶴湖蟹影---陳國強師傅於2006年「美食之最大賞」(炒菜組) 獲得至高榮譽金獎的得獎菜式,此菜式賣相充滿意境,更集香脆、鮮甜、惹味於一身,今年選用了陽澄湖牌大閘蟹作材料,更相得益彰!

鶴湖蟹影
靚到嘩一聲!!
蟹粉旁邊的是薑茶啫喱!
蟹粉菜式陸續上場,接著是蟹粉姿毛團,師傅以炒香了的蟹粉,搓成小圓球,外裹以糯米蒸;入口黏糯之餘充滿蟹粉鮮香~~
 
蟹粉姿毛團
糰子內蟹粉澎湃!!
當晚陳師傅更親身示範烹煮白雪金蟹粉,瞬間場內香氣撲鼻來,太吸引了!!
  

菜式是以大閘蟹拆肉加入蛋白同蒸,再加上蟹粉,入口清甜細滑,很是動人!

白雪金蟹粉
接著還有大閘蟹粉麥片清水蝦,菜式特別選用清甜的湖蝦---清水蝦,打成蝦膠以後釀入大閘蟹膏,再加上炒過的麥片,入口鮮甜香口帶微辛,滋味十分特別!

大閘蟹粉麥片清水蝦
鮮甜之餘帶點微辣,更加過癮!
晚宴也安排了養生甲魚燉花膠湯,超足料又滋補的老火湯濃郁鮮美,媽媽一口氣就飲光了,大大滿足~~~
 
養生甲魚燉花膠湯
之後清蒸陽澄湖大閘蟹終於上場了,每人可享蟹公蟹乸各一隻,太豐富幸福了!!!


清蒸陽澄湖大閘蟹
還記得文章前段講的防偽特徵嗎? 陽澄湖牌大閘蟹就是這樣辨認的了!!

新加了防偽特微的正宗陽澄湖牌大閘蟹
雖然當晚仍未是品嚐大閘蟹的最佳時機,不過那鮮甜軟綿、香濃馥郁的蟹膏滋味,的確十分難忘;其中媽媽較愛蟹乸的滋味,雖然體積較小,但蟹膏更為香濃美妙!

我愛蟹乸!!
吃完美妙的陽澄湖大閘蟹,再來一杯超夠勁的薑茶,感覺舒服不得了!!!
  

不過菜式還未完呢... 之後有清蒸鰣魚,巨大的鰣魚魚脂豐富,肉嫩鮮美,非常可口;不過細骨也多,吃時要非常小心呢!
 
清蒸鰣魚
還有上湯有機菜,清怡美味又健康,是這餐的完美綠葉配搭~~

上湯有機菜
好戲在後頭,押尾還有蟹粉菠蘿包,以蟹粉作為菠蘿包的餡料,中西合壁,非常有驚喜!!
  
蟹粉菠蘿包
可能是世界上最矜貴的菠蘿包!
最後還有流沙金球南瓜菊花糕驢打滾作為飯後甜點,全部都很有水準,媽媽特別喜歡香甜軟糯有咬口的驢打滾,為一頓帶來完美的終結!!

飯後甜點
東來順的驢打滾是甜魔媽媽的至愛!
以上「陽澄湖牌大閘蟹.湖八鮮宴」菜式將會供應至本年12月底,喜歡吃蟹的朋友不要錯過了!
 
 
東來順
地址:尖沙咀麼地道69號帝苑酒店B2層
電話:2733 2020
  

留言

  1. 大閘蟹我至愛呀可惜不可多吃因為我冇膽架好難消化我每年都係等農曆十月食一次咋(因為十月蟹公當我)

    回覆刪除
    回覆
    1. 講真食得多真係無乜益, 一年過一次癮就夠哂啦!

      刪除
  2. 我都好多年無食過啦,可能我次次返親去都吾係呢D時間....
    見到咁多蟹,我都好想食!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 蟹應該美國好多, 係無得多蟹膏啫! 不過大閘蟹咁涼, 點都無妳份啦, 忍下啦~~

      刪除
  3. 嘩!呢晚好多好多野食啊!
    大閘蟹我至愛呀! 星期二都去食咗,又就從來未試過正宗的陽澄湖大閘蟹呢! 見到你食嗰隻超多膏的,正呀! *v*

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實今年暫時大閘蟹仲未夠肥, 過多1-2星期去食應該會更好呢

      刪除
  4. 好正好 吸引,雖然大閘蟹我麻麻

    回覆刪除
  5. 大閘蟹我麻麻,但蟹粉波蘿包同埋D甜品就好心動,好想試呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我都唔係大閘蟹fans, 所以最like係甜品呀! :p

      刪除
  6. 除了大閘蟹外,樣樣都好吸引我:)

    回覆刪除
    回覆
    1. haha, 其實我都係一般般大閘蟹, 不過阿龍就好like了

      刪除
  7. 又係食大閘蟹的時候~蟹粉菠蘿包好想試呀~但已book左食東海...........

    回覆刪除
    回覆
    1. 東海應該都有質素丫, 不過最好唔好急住, 因為d蟹仲未好夠肥呢~~

      刪除
  8. 回覆
    1. 幅圖真係好震撼, 不過其實我食2隻乜都夠哂了, 可能我始終唔係大閘蟹big fans啦~~

      刪除
  9. 我唔好大閘蟹. 不過對佢呢個雪菜菱角酥好感興趣呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 遲左reply, 其實我都估唔到菱角酥係咁樣的呢

      刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

快樂週五:十週年錫婚之旅預告 + 美國簽證心得分享

Happy Friday,急不及待分享今早美國簽證面試成功的好消息,數個月後的十週年錫婚之旅,就此敲定會去美加啦!不得不說,美國簽證還真是超麻煩又難搞,所以今篇也分享一下個人心得~ 先講講為什麼會想去美加。九週年的歐洲遊無疑十分開心,但再去最快也要2020年,始終去歐洲要計劃太多東西,十週年本來想去輕鬆的陽光海灘遊,其中斐濟是最大的目標。不過斐濟位於南半球,7-8月去會有點冷,未必能下水;所以又想過再去印尼  峇厘島 ;但期待度當然就差一截啦... 後來甜魔媽媽在去年的 Langham x Cordis 聖誕派對  中,幸運獲得 Langham New York 三晚套房住宿 + 雙人早餐 + 雙人Spa + 雙人米芝蓮晚餐,才開始研究這個從未想過會踏足的北美洲。

天佑烏克蘭 Stand with Ukraine

本想如常分享移加點滴,但2022年2月24日正式開啟的俄烏戰事,實在令人揪心!忍不住要在小小空間,記錄一下這一週多的所見所聞及所思所想。 Source: NBC News 甜魔媽媽明白並了解,每個國家、民族,甚至每個個體都有不同立場、政見及想法,但戰爭不同於一般外交手段,中間 必然牽涉殺戮及傷害 ,當中又無可避免會禍及無辜平民及婦孺。所以作為一個有同理心的正常人,我絕對 反對戰爭 ,而俄烏戰事一開始,甜魔媽媽就心痛不己;事實上,網上也到處都流傳著烏克蘭非軍事區被炮轟,百姓面對生離死別的催淚畫面。

久違了的元朗食記-雞地篇:覓食家 + 百份百 + Mr. Chef + Darci by Aldou...

Happy Friday,繼續分享元朗本區食記,但雞地在那裡?其實是指元朗段以南、鳳翔路以東、元朗公路以西、下攸田村以北的地段,由於曾是元朗墟買賣雞鴨等家禽的市場,故有「雞地」之篇,很多街道都以「鳳X街/路」取名!甜魔家正正位處這區,所以常在這帶出沒搵食,下面介紹的餐廳,很多都是吃了十數次,甚至過百次的街坊店了~